Lang leve de liefde (TV) (Deel 1)

:joy::joy:

Toen ie dat deed dacht ik meteen misschien moet ik mn stem in de poll toch veranderen :thinking:

1 like

Hij blijft snuiven :flushed:

1 like

Wie weet wat hij nog meer bij heeft om te snuiven, wordt misschien een wilde date

Woooooow meteen kussen!

1 like

Hahaha what, wil je een mop horen? :joy: ga stuk. En niet om de mop

1 like

Ik ook :joy::joy: hij bloedserieus nadenkenā€¦
Ik dacht trouwens dat het antwoord een slalalala zou zijn

Omg die neksnuivert is wesley 2.0 hoor

4 likes

Ja misschien moet ik mā€™n antwoord op de poll veranderenā€¦ wat is dat toch met die mannen

1 like

Neksnuivert gaat loesoe

ā€œIk vraag gewoon of je het naar je zin hebt! :triumph: :rage: :face_with_symbols_over_mouth:ā€
Dat wordt weer gezellig.

5 likes

Zo tegen het weekend wordt het hier iets rustiger, maar was leuk met jullie! Love ya all en tot maandag :grimacing:

5 likes

Ik heb al drie keer mijn stem gewijzigd je hoort het maandag hoor

3 likes

Voor de liefhebbers; op LLDL insta een filmpje van Linda en Wesley van het weekendje weg. Snap nog steeds niet dat zij geen :triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post: voelt maar okƩ

1 like

Oh jee, zo eens even kijkenšŸ˜‚

(P.s. Heb je nog een bepaald persoon ge-dmā€™t?)

Zin in de aflevering van vanavond! Zag in een vooruit blik dat de #fitgirl vrouw gaat opscheppen over een 24jarige scharrel

3 likes

Hahah moet je helaas teleurstellen! En nu is alles bij hem wss al volgeslidešŸ˜œ

Haha ik was nieuwsgierig maar snap het ook dat je het niet hebt gedaan hoor! Ik ben daar ook geen held in

Joehoeeeeeee

1 like

Kijken er meer mensen?

1 like

Present

1 like

Oh fireworks!

2 likes

Haha en dan wordt je de volgende ochtend wakker en besef je dat je op tv komtā€¦

5 likes