Lang leve de liefde (TV) (Deel 1)

Wil echt een keer een mega marathon en dan lekker een matras voor de tv in combi met wijn en snacks

4 likes

Zullen we dit doen ergens in 2021 als corona achter de rug is? :heart_eyes:
met zā€™n allen lekker zeiken heerlijk

2 likes

Wil iemand van hier zich niet gewoon eens opgeven??? :grimacing:

4 likes

O ja love it! Echt uren op rij gewoon, nieuw materiaal afgewisseld met klassiekers zoals Antoine, de rauwe-afbakbroodjes-man en de man die in zā€™n eigen bek kotst tijdens het eten

8 likes

Wat is jou het meest bijgebleven van 2020? ā€˜Antoineā€™

2 likes

Ja zonder cameraā€™s, maar anders nope. Ik ben wel voor dat een van jullie mee gaat doen!

1 like

Iā€™m in hahaha.

Heb me dit jaar al opgegeven voor First dates en ben niet uitgekozen. No way dat ik me hiervoor ga opgeven, tref ik sowieso een weirdo

4 likes

Ik heb whatsapp stickers gemaakt van Antoine :raised_hands:

3 likes

Hopelijk, geeft ons goede tv :smirk:

2 likes

Ik gun @Trenchcoat een tweede kans nadat First Dates niets is geworden

Edit: wowww ik lees nu pas haar eigen bericht hierboven hahaha

3 likes

ja joh, je wil toch wel met je eigen versees shirt vent 24 uur in een huis zitten?

2 likes

Meant to be

1 like

Hahaha ik ga stuk :joy: als ze een sexy lange Spaanse man in het huis plaatsen dan kom ik wel

3 likes

contradictio in termini dit hoor :joy:

2 likes

Hahahaha ja toen ik dit had geplaatst dacht ik ook; er gaat hier iets mis

:joy::joy::joy:!! Ik moest ff zoeken wie Antoine ook alweer was. Vreeeeselijk die man :joy::joy:

Ik was helemaal in de war van Wesley zā€™n t-shirt, dat mensen dat nog in de kast hebben liggen :face_with_raised_eyebrow::zipper_mouth_face:

1 like

De aflevering van gisteravond :exploding_head: die Wesley, dat balletjestwerkspelā€¦de foto in de douche :joy: waar vinden ze deze mannen in godsnaam (en waarom zijn ze allemaal zo desperate)?

Liet hij hem maar in de kast liggen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Zo. Zit helemaal klaar voor het friemelgesprek

Ik ook! Heb zelfs even het terugkijken van tempa onderbroken

1 like