Hallo wat zonde van die meid want ze ziet er zo prachtig uit mooi gezicht en dan zo ordi gekleed… ik vind dat persoonlijk zo zonde maar ik ben ook echt een conservatieve trut
Wil je verkering met mij??? Jezus je bent echt uit de vorige eeuw
Mag ik even zeggen dat ik met mijn <23 ook verkering gevraagd wil worden voor de officiëligheid wat een woorden love it
Ah shit, ik zat al af te tellen, totdat ik me bedacht dat het vanavond niet is. Boe. Was het hoogtepunt van m’n avond geweest
God ik zat ook klaar meeeeh
Aw ik voel jullie teleurstelling!
Kan dit stel snel een kamer boeken samen en weg? Word gek van die uitspraken gericht op seks
Huh is de gespreksstof tussen nuno en aileen nu al op? Ze hebben amper een woord gewisseld
Wat een air heeft deze meid zeg
Huh waarom wil die Nuno nog door… welke signalen pakt hij dan niet op
Edit; wow huh dat escalated quickly bij Eef! Ze kennen elkaar 3 dagen??
Die zoen
Ok nu stop ik met dubbelposten hahah
Ik had ook een dikke cringe
Vind die andere vrouw wel een schatje, ben benieuwd of dat wat wordt.
Stoere bink
Heel mooi voor Eef en Margriet maar ben wel blij dat er morgen anderen komen hahah. Maar ergens, ondanks de cringe enzo, wel ergens mooi om te zien dat het echt kan dat het meteen zo klikt. Waar kan ik tekenen?
Oh jeetje gelijk houden van. Rustaaaaagh maat
Ik ben nu de aflevering aan het terugkijken, maar kan hij niet even ergens op de wc een slinger er aan geven, ipv zo oversekst te doen de hele tijd. Oke ze lijken elkaar wel echt gevonden te hebben, fijn voor ze
Oh ze gingen elkaars mond even diep van binnen onderzoeken🤢
Mooi stel hoor Eef en Margriet maar jeetje zeg, rustaaaagh met je ge-“iKh0uVaNjE”
Aaaaah die ninja: het is een Fries en super leuk Zo lief
Vanaf maandag lang leve de liefde om 19.00! Hier moet ik even aan wennen hoor😱 heel m’n aangewende routine in de war hahah
wat heerlijk dit.
Ja, ik zag het! Kan echt niet zomaar. Zouden ze het express tegenover boulevard plannen?