Ik heb daadwerkelijk geen idee. Een grote mysterie
Misschien weet ie niet dat het in de magnetron moet en eet ie het koud?
Omg bezoek was eerder weg dus kan nu nog even kijken maar zoveel vraagtekens Ga sowieso terugkijken.
Aaaah stiekem toch aandoenlijk zijn oproepje
Drinkmaaltijden!
Wacht even. Deze vrouw is 62? Drinkt zij ook drinkmaaltijden of wat doet ze? Ik wil het ook.
Dat pyjamaatje Deze ‘man’ echt hoe dan?!?!?!
Elke keer verbaas ik me erover waar ze deze figuren vinden. Is dit niet een grote poppenkast?
Hahaha ik heb zo hard gelachen om het ontbijt. Croissantjes proberen te verwarmen op de kookplaat, eieren in de sinaasappelpers en later gefabriceerd in de oven, pistoletjes zo op het bord gegooid, persen zonder stekker. Het hield maar niet op! Wel respect voor hem dat hij hiermee zo uit zijn comfortzone stapte voor haar.
Dit wordt zo interessant #flørtlook
Niemand ?
Half! Kermissen?? Maagd??? I’m in
Ik liep achter, moest 2 afleveringen terugkijken interessant stel de kermisboy en de flirtmeit
Moest een vrijdagje overslaan, maar net zeker teruggekeken. Vind die Pradeep wel bloedirritant met zijn doorzeuren over die ambities hoor. En dat andere stel, tjaaaaaa haha. Allebei nog een beetje lieflijk en onzeker hé. Benieuwd maandag wat hij nou met z’n limonade uitdrukking wilde zeggen
Ik had pradeep zijn hoofd met ambitie tegen de muur gegooid ik zie dat Peter ook niet onder de indruk is
Dit was wel echt een mooie scene hoor. Net toch even teruggekeken en geen spijt
Af en toe is het wel bizar dat het nep moet zijn, of misschien wil ik dat gewoon geloven.
Ik moet er weer om lachen. Gewoon onwerkelijk hahahaha
Ik hoop snel op een nieuw stel, vind die Pradeep echt vervelend eigenlijk. Net zo’n coach
Ook hoe hij het bracht met dat briefje: jij gaat dit doen?!? Ik was echt briesend weggelopen. Ik moet helemaal niets
Hahah ja dat, word er zelf al recalcitrant van
Wespentaille, goede akka. Aldus eisenlijst van George Clooney van de lage landen