Ik had van de week een discussie met een vent die niet geloofde in sloffen??? Hij vond het overdreven en alleen sokken zijn ook voldoende. Brrrr. Ik heb deze week weer nieuwe Spaanse sloffen gekocht en ze zitten zoooo lekker
Dat was ik niet, ik dans nog slechter.
Zulke negativiteit heb je niet nodig in je leven, nooit meer luisteren naar die man
Geitenwollen sloffen. Al mโn 2e paarโค ze zijn echt lekker warm, gaan niet stinken naar zweetvoeten en zijn niet glad. Het enige nadeel is dat ze best duur zijn voor sloffen.
Ik reageer nu op een post van bijna een jaar geleden, maar ik wil wilde vragen waar je die multi-gekleurde vandaag had want ze zien er zo kwalitatief goed uit. Ik dacht minstens 40 euro ofzo. Toen ging ik op google zoeken wat voor sloffen ze eigenlijk bij de Action verkopen en kwam ik ze toevallig tegen :โ) (misschien alsnog goede kwaliteit)
Haha ja zijn gewoon van de action. Ik ben geen dure pantoffels waard want in de praktijk draag ik liever dikke sokken en trap ik pantoffels vaak uit. Ik kreeg altijd dure van mn moeder die ik vervolgens niet droeg. Inmiddels heb ik deze vorig jaar een keer gekocht bij xenos.