Ik vind ze ook erg verwend en een beetje saai, typisch zo’n stel dat wild wordt van stalen deuren en een pvc visgraat
Ik stelde echt met deze vraag aan mn vriend haha. Jammer dat ze dat meestal niet vertellen. Maar ze hadden ook hun huis met flinke overwaarde verkocht toch?
Ja of in kopen zonder kijken terminologie “leuk verkocht”
Ik voel me aangesproken met mijn pvc visgraat vloer en staal-look deur haha. Maar verder heb ik wel persoonlijkheid hoor
Hahahaha ze is zwanger, bingo
Bingggoooooo
Zit een goede Gooische R + aardappel in de keel hoor. Heb alleen het idee dat ze het onderdrukken
Natuuuuuuuuuurlijk weer iemand zwanger. Altijd in deze programma’s.
Ik vind het zo jammer dat ik de huizen die gekocht zijn dan niet meer op funda kan vinden.
Goh verrassend… zwanger!
Ja hoor, ze zijn in verwachting.
Hahaha Martijn begint het ook allemaal wel heel cliché te vinden met al die zwangerschappen
Corona babyyyyyy
Ugh volgend seizoen moet die redactie echt effe andere mensen casten. Telkens die yuppen of zwangere moekes die dit aangrijpen omdat ze gewoon met hun eisenpakket niks kunnen vinden en met een baby geen zin hebben in een verbouwing en/of verhuizing. Opbokken.
Heb het idee dat het dat zat is
Dat worden wel de leukste baby’s
En opbokken met die zwarte pui.
Denk dat dit de enige mensen zijn die gek/wanhopig genoeg zijn om mee te doen
Ik vond de aflevering met het jonge stel daardoor ook echt wel leuk. Die hadden iets van 200/250 te besteden ofzo