Kleuren-op-nummer-topic

Vraag me echt af wat er nou precies zo leuk aan is haha. Want in theorie vind ik er niks aan want het is niet moeilijk of spannend ofzo, maar gewoon veel werk haha. Maar ik heb er toch al een paar gemaakt dus iets vind ik er blijkbaar leuk aan.

1 like

deze heb ik met de app Oil Painting gemaakt, echt love it!

2 likes

Is dit de app ‘Schilderen op nummer’? Ben het overzicht een beetje kwijt haha

1 like

Ja!

1 like

Inmiddels aan het downloaden. Ben benieuwd… haha Tnx!

1 like

Het is echt zooooo verslavend. Maar wel heel erg leuk! Ik blijf maar bezig. Iedere keer als ik er ene af heb ben ik alweer opzoek naar een nieuwe

En… 2 af inmiddels.

1 like

Dit waren wel twee van mn favorieten voor vandaag!

3 likes

Dat worden er nog veeeeel meer. Dit is zo verslavend.:joy:

Ik ga stuk hier. Mn kind en ik liggen allebei dezelfde te doen (quotes - be happy) en vette spanning wie hem het eerste af heeft :joy:
Mario kart is er niks bij.

5 likes

Als je swipet, kun je sneller kleuren. Heb inmiddels een flinke laag eelt op m’n wijsvinger. :blush:

2 likes

Pff ik ben echt verslaafd haha. Onderstaand wat van mijn tekeningen, heb er ook wat weggegooid want die stonden niet mooi op mijn feed.

De lastigste was die donkerpaarse hortensia (?). Oh en die pauw omg :joy:

4 likes

Deze was echt de hel met die kleine stukjes, maar echt voldoening toen hij af was

8 likes

Wat een leuke platen!! Waar zoek jij? Heb dezelfde app maar ik kan geen leuke vinden

Dit zijn bij mij gewoon degenen die (vrij) bovenaan staan. Ik kijk vooral bij de tabjes Karakters, Special en Plaatsen!

happy colors

2 likes

Gvd gedroomd dat ik nieuwe svhoenen kocht maar ze eerst nog moest inkleuren door erop te klikken…

18 likes

Ik zag gisteren dit topic en dacht, hmm die app ga ik eens bekijken. Inmiddels ben ik 33 platen verder…:sweat_smile:

3 likes

Echt verslavend leuk dit :heart_eyes:

Hoe plaatsen jullie hier die filmpjes van de afgemaakte kleurplaten? Ik heb al een paar uur kleuren achter de rug. Ik ben even overgestapt van pixelart naar kleuren op nummer :smile: