Kleuren-op-nummer-topic

Erg satisfying om naar te kijken, dus dat was het hopelijk waard!

1 like

Ik zie dat veel mensen hier echt per stukje inkleuren, respect :joy: Ik ga alles echt per kleur af. Per stukje moet je steeds weer helemaal dat kleurenrijtje af gaan zoeken, kost nog meer tijd

2 likes

Ik weet nog steeds niet hoe ik zo’n filmpje deel. Of kan dat überhaupt niet met de app Schilderen op nummer?

Ja maar per kleur is wel saaier!

Heb weer een paar nieuwe gedaan. Moet wel zeggen dat ij die landschappen het fijnst vind om te doen, geeft zo’n mooie overloop.

2 likes

Ik ben verslaafd aan polygon. Heerlijke platen om te doen.

Ik doe ook elke dag braaf de kleurplaat van de dag hahah

Ja ik ook! Al ben ik nog zo moe, eerst nog die plaat.

1 like

Hahaha herkenbaar

Dat is echt mijn avondritueel geworden, podcastje aan en de kleurplaat van de dag doen, en als hij af is ga ik slapen :smiley:

3 likes

Dit waren mijn favoriete platen van de afgelopen dagen :slight_smile:

1 like

Deze was echt een uitdaging! Maar zoo leuk.

11 likes

Oh, deze is echt prachtig!

Ik ben hier net echt 45 min mee bezig geweest, ik wilde het filmpje posten maar dat is 50 sec en dus te groot

Echt vervelend, mijn app heeft dus zelf een aantal dagelijkse kleurplaten weer leeggemaakt ondanks dat ik ze wel allemaal hebt ingekleurd. Ik ga ze niet weer opnieuw kleuren, want dat vind ik te saai, maar er staat nu wel echt een groot gat in mn daily pictures.

Oh dat is rot! Ik zou ze wel opnieuw maken haha, kan er niet tegen als daar een lege tussen zit :stuck_out_tongue:

304 :sweat_smile:

+1000… zieke respect hah

1 like

Wat een lekker werkje dit… :sweat_smile:

Eindresultaat

13 likes

Gaaaaf

1 like