Mijn kat is echt doodongelukkig van dit weer, ik vind het echt zo zielig voor hem. Hij is ook al 14. Hij ligt er maar een beetje voor pampus bij terwijl het normaal echt een hyperactieve kat is.
Mijn apps geven juist zwaar weer aan
Die korte afstand doet het hem.
Ja, denk het ook
wat een kut app is dat joh, net zo betrouwbaar als dotan
Als het gaat regenen ga ik in mn blote kut buiten slapen. Joejoe
Ik wil echt poepen, maar als ik moet persen staat jet zweet meteen op Mn bovenlip en als je het afveegt is het ook een nare zweetboel.
Ik wil een wc met een bevroren wc-bril.
Het is aan het stortregenen nu! Zo erg dat de deuren niet open kunnen
Hoop dat het straks 1 graad kouder is
Ik ook echt het meest vieze gevoel ooit wanneer er zelfs straaltjes zweet langs je kuiten beginnen lopen
Ik kan me zo slecht focussen met die hitte, ik merk de laatste paar dagen echt dat ik niet helder na kan denken, en niet uit m’n woorden kom. Ik voel me af en toe net die oom van Bam Margera, als jullie die nog kennen
Hebben meer mensen dit of ben ik de enige die langzaamaan gek wordt?
Nee, ik heb dat ook heel erg hoor. Ik heb deadlines voor boeken, maar uh, ik schrijf in de winter wel gewoon wat meer :’)
Je zou lekker relaxt in iemands zwembad kunnen kakken.
ER KOMT REGEN AAAAN.
34 graden binnen. Het record voor ons tot nu toe.
Hier onweert, waait en regent het. Het zijn druppeltjes maarrr toch ik denk dat het gaat gebeuren
Omg yes een regenaanval
Nah, die regen van vandaag viel toch tegen. Heb maar even een tropical thunderstorm playlist opgezet voor de sfeer. Ik droom ff verder over een dikke onweersbui!
Ik ben vanmorgen speciaal om 8 uur naar de supermarkt gegaan voor ijsjes
Het onweert hier in de verte maar het is het nog droog.