Zou dat mogen? Om dat eigenlijk al die SF’ers anoniem moesten blijven op tv en dat gaat voor hem niet meer lukken natuurlijk
Ja daar twijfel ik wel aan. Lijkt me wel lullig dat je zo je roeping hebt gevonden en je dan niet meer mag omdat je een te bekend gezicht hebt 🥲
Ja best wel inderdaad. Ik googlede net even snel maar zie dat hij nu kampen voor stotterende mensen organiseert, vet leuk!
Ja dat denk jij. Ik zou t niet vetrouwen als ie inspiratie daarvoor heeft opgedaan bij de special forces
Hahahaha ja fair, weet niet of ik er heen zou durven inderdaad
Hahaha! Door die kou krijg ik juist spraakproblemen
Goeie KO wel ook. Damn
Ik vond het zo mooi dat Stijn zijn laatste missie deed samen met Kamp Waes. Moest toen echt bijna huilen haha.
Vond het echt een super leuk programma! Ik heb na een paar afleveringen ook Kamp van Koningsbrugge proberen te kijken, maar vond dat echt niks. Heel erg autoritair en kleinerend naar de deelnemers. Ik snap dat je discipline moet krijgen, maar dat kan ook op een andere manier (zoals bij Kamp Waes).
Heb je Reizen Waes Nederland gezien @Oprah ? Ik hou van Tom <3
Hoe hij zegt ‘o nee goesting zeggen ze niet’ en dan heel onnatuurlijk zegt ‘ik heb er zin in’
Love die man. Zo jammer dat je nergens oude seizoenen terug kan zien.
Ja vind ik ook!
als je npo+ hebt kun je het wel allemaal terugzien!
Oeh dankje! Kan altijd maandje doen natuurlijk.
Ik ga naar Urk verhuizen.
Oh nee naar Oosterwold.
Hahaha Gordon “heel toevallig” bij Reizen Waes.
Zo typisch weer Succesvol programma met onbekenden? Dan nu een kopie bij de concurrent met BN’ers!
Manmanman, en Gaby en Dave hadden niks meer te doen dus dachten dit schnabbeltje wel even aan te nemen?
En toch ga ik kijken he. Want niks is leuker om die droeftoeters zien half dood te gaan tijdens de oefeningen.
Whaha echt he. Ik ga ook kijken, niks leuker dan sneuvelende BN’ers die ten onder gaan aan hun eigen mediageilheid
Dit programma is een Nederlandse versie van Celebrity SAS: Who Dares Wins. Maar indd wel opvallend dat ze nu ook een soortgelijk programma gaan uitzenden.
Bedenk mij trouwens dat eerst het idee ook was dat kamp “koningsbrugge” werd uitgezonden op rtl. Maar uiteindelijk is het format toch gegaan naar npo.