Kamp Waes

Ik wil ook best een Stijn :eyes: m’n man zei dat ie iemand kende die op hem leek :scream:

1 like

Hahaha ik las “ik wil ook best op een Stijn” en

7 likes

Ik was steeds zo erg aan het hopen dat ze eindelijk eens echt pauze kregen en dan ging het weeeer niet door. Ze hebben dit dus allemaal aan een stuk door gedaan vanaf die sprong in het water? Bizar :scream:

Allez misschien is hij privé n eel zachtaardig manneke, waarmee ge op z’n tijd eens lekker mee van bil kunt gaan.
En als ge geen goesting heb dan doet hij seves wel de vaat en kuist hij hier en daar wa.

5 likes

hardop lachen :joy:

1 like

Gaan we slapen?

Heh ze zijn 2 dagen van huis? NIet alsof ze een maand op een onbewoond eiland gezeten hebben ofzo.

Ik vind dit dus overdreven, ga gewoon verder met de opdrachten haha

2 likes

Nou toch al 5!!! :upside_down_face:

Haha ja. Ik ben dan ook een ijskonijn dus misschien kan ik me slecht inleven in dit gejank

4 likes

Als ik een stel Belgen wil zien die gezellig samen zitten te ontbijten ga ik wel de Mol kijken.

O wacht, dat doe ik ook…but still

3 likes

Haha dat was ookal mijn gedachte

1 like

Zeg heeft hij eigenlijk zijn brows & baard geverfd?
Ben ff de naam kwijt ojeee

1 like

Oee spannend

Edit oee dat valt wel mee

1 like

Ik was al lang in huilen uitgebarsten :sweat_smile:

Deze bromance hahaha

4 likes

Ik kijk met vertraging!

Zo droog dat ze blijven liggen terwijl er twee terroristen op ze af rennen :joy:

3 likes

Deze beoordelingen doen me weer een beetje denken aan m’n coschappen :grimacing: als ik dan te stil was moest ik proactiever zijn, als ik wat proactiever was moest ik leren niet overal iets van te vinden en gewoon uit te voeren wat er gevraagd werd. :sweat_smile: trauma komt weer omhoog joh

6 likes

Haha asterix de terrorist :sweat_smile:

1 like

Ik mis naar Luik gaan.

1 like

@kleinmaargroot
Zullen we ook een app groep maken en foto’s sturen hoe we kamp Waes kijken?

2 likes