Haha ja leuk he! Echt mijn lievelingsboek, maar ben nog nooit iemand tegengekomen die het ook kende!
Altijd naar vis meuren of altijd naar sigaretten meuren?
- Vis
- Sigaretten
0 stemmers
Ik heb er eentje verzonnen die ooit dikke polemiek heeft veroorzaakt in onze vriendengroep:
Eet je liever een puddinkje uit:
- de oksel van een vreemde
- de bilspleet van je partner
0 stemmers
Je mag natuurlijk NIET kiezen welke vreemde en de vreemde wordt je “as is” aangeboden: gewassen of niet, dat wordt volledig aan toeval overgelaten.
Een filosofischere:
In Paradise Lost van Milton staat een zin: Better to reign in Hell than serve in Heaven. Wat zeg jij?
- Vorst in de hel
- Dienaar in de hemel
0 stemmers
Leuk topic!
- Alleen nog maar warm eten
- Alleen nog maar koud eten
0 stemmers
- De toekomst kunnen zien.
- Terug in de tijd kunnen gaan.
0 stemmers
Even een “luchtige” voor tussendoor.
Wat zou je liever als huisdier hebben?
- Een kat
- Een hond
0 stemmers
- alle talen kunnen spreken
- alle instrumenten kunnen bespelen
0 stemmers
Ik lig om sommige dilemma’s echt te schudden van het lachen
Ik ga nu kiezen!
Bij elke slok die je neemt je tong verbranden of bij elke stap die je zet je grote teen stoten
- Slok
- Teen
0 stemmers
Ja super leuk!! Heb gelijk je foto’s doorgestuurd in mijn familie whatsapp, en iedereen is er helemaal blij mee! Nu wil ik dat boek echt hebben. Zie dat de Engelse versie op bol staat
ik begroet sowieso 9 vd 10 keer met m’n middelvinger
Speciaal voor dit topic heb ik mijn ‘dilemma op dinsdag’ boek van stal gehaald en deze voor ons samengesteld .
- Spugen
- Schubben
0 stemmers
Hahaha ik dus pak nooit uit mezelf chips (wel op een verjaardag ofzo, maar zou nooit zelf chips kopen). Snoep daarentegen (en chocola, koekjes etc etc)
- Geen tanden meer in je mond
- Geen kiezen meer in je mond
0 stemmers
- Bassie
- Adriaan
0 stemmers
#geensex #rustigmaar #ikmagzestiekemallebeiniet
Haha ja deze foto’s zijn dus van mijzelf, thank god hebben wij het boek nog in de kast staan! Wel een superoud boek (hij is geloof ik van de bieb geweest maar die streep door de barcode betekent dat ie verkocht is omdat ie oud was ofzo). De bladeren zijn ook helemaal verkreukeld van het 100 keer lezen haha, maar ik wil het later ook aan mn kinderen voorlezen
Hahahaha love deze