Ik ken er maar een van.
Wat willen weinig mensen een kat zijn. Dat is toch fantastisch:o
Ja ik zou ook echt een kat willen zijn voor een paar dagen in de maand
Ja lijkt me echt cool, lekker bij alles en iedereen binnen sneaken enzo.
Hahaha dit is zo een leuk topic!
- Mars
- Snickers
- Twix
- Bounty
- Bros
- KitKat
- MilkyWay
0 stemmers
Sorry waar is de lion?
Verdrinken lijkt me erg, maar verbranden lijkt me echt hels. Dat moet gewoon (in het begin voorsat je in shock raakt) zóveel pijn doen
Die is ook heeeeel lekker ja! Kan 'm niet meer toevoegen helaas.
Lays van bijna alles maar bolognaise van croky
haha ik zocht gelijk de lion om daarop te stemmen, echt een teleurstelling
Aan de ‘liever geld’-stemmers: waarom? Wat ga je dan met dat geld doen, als je bijna geen vrije tijd hebt om ervan te genieten?
Ik gebruik liever…
- Drugs
- Alcohol
0 stemmers
(Heb eindelijk door hoe je een poll maakt zodat je kan zien wie waar op stemt. )
Ik dacht bij geen geld wel echt aan bijstandsniveau. Dan werk ik liever heel veel met weinig vrije tijd. Dan kan ik tenminste nog duur en lekker eten bestellen van al dat geld dat ik verdien. Zou echt niet weten wat ik met al die vrije tijd moet als ik in geldnood zit.
Als het niet zo drastisch is met weinig geld zou ik wel voor meer vrije tijd kiezen, drie of vier dagen werken als ik daar prima van kan rondkomen.
Ik heb hier zoveel mitsen en maren bij, want alcohol IS een drug en bedoel je dan de kater erbij of alleen de “high” en en en ik denk er teveel over na
Ja en is het voor jezelf of voor de samenleving? Want ik denk oprecht dat de wereld een stukje mooier zou zijn als iedereen ipv alcohol MDMA nam
Ik heb iig mn eigen voorkeur gedaan
- Je praat permanent met de stem van Mickey Mouse
- Je praat permanent met de stem van Donald Duck
0 stemmers
Gewoon of je meer fan bent van drugs gebruiken of van alcohol drinken. Waarbij ik in dit geval alcohol even niet als drugs meetel.
Stel, je mag kiezen.
10 kg minder wegen, of je IQ stijgt met 10 punten. Wat zou je kiezen?
- 10 kg minder wegen
- IQ stijgt met 10 punten
0 stemmers