Je moet kiezen-topic #2

Seks met jezelf is ook seks.

• Nogmaar 250 keer seks mogen hebben in je leven. Controle met een strippenkaart.
  • Nog maar 10 keer op vakantie mogen (1 los weekendje weg met overnachting telt ook als 1 vakantie).

0 stemmers

Kost masturberen ook een strip?

Ja.

Hahaha okƩ dan wissel ik van keuze :grimacing:

1 like

Ha wat een goed dilemma! Vind 'm echt mega lastig.

Maar ik ga toch voor de vakanties. Dan zorg ik dat ik wel een heel fijn huis heb, met grote tuin waar ik dan af en toe mijn tent opzet. En veel dagjes weg! Seks heeft zoveel meer invloed op je dagelijks leven, en in je relatie. En dan de tien vakanties besteden aan lange, vette reizen.

En daarnaast denk ik dat die 250x seks echt zoā€™n druk geeft op je seksleven. Nu moet het goed zijn want het is een van de laatste keren! Wat waarschijnlijk redelijk averechts werkt.

8 likes
  • Nooit meer zoenen
  • Nooit meer seks

0 stemmers

• Kunnen vliegen
  • Onzichtbaar zijn

0 stemmers

• Nooit meer friet/patat
  • Elke dag friet/patat

0 stemmers

• alleen nog maar naar Ikea
  • alleen nog maar naar de Mediamarkt

0 stemmers

En wat draag je als outfit naar koffietijd?

0 stemmers

1 like

die croissant tas is eigenlijk wel mijn droom tas

5 likes

Je begint een OnlyFans account:

• Voor de 4 naaktkatten die je bezit die poseren in spraakmakende poses
  • Om dagelijks fotoā€™s van je voeten te posten op opvallende locaties

0 stemmers

• professioneel schansspringer worden
  • professioneel bobsleeĆ«r worden

0 stemmers

Ik heb een keer fotoā€™s van mn voeten en sokken verkocht. Erg lucratief

5 likes

schansspringer worden is stiekem nog steeds mā€™n droom haha, lijkt me zo vet. heb 2x zoā€™n schans bezocht en op dat bankje gezeten om te kijken en toen dacht ik wauw je zult hier vanaf vliegen :star_struck:

4 likes

Waar en hoe

Ik mis dus een beetje het angst-gen of ben overmoedig te noemen. Maar ik ben een keer zonder enige kennis van skiƫn een zwarte piste afgegaan en dat duurde uiteindelijk HEEL lang. Want dat gaat dus heel langzaam. Het laatste stuk was wel rechtdoor en toen ben ik HEEL snel gegaan, want kon niet remmen. Kwamen mensen naar mij toe, dat ik echt heel dom bezig was. En dat ben/was ik met hen eens. Dus skischans zou ik zo doen, vrees ik.

6 likes

hahaha ja same, ging vorig jaar voor het eerst ooit skieĆ«n (in zoā€™n hal, denk 600m baan) en ben zonder te oefenen/denken direct naar beneden gegaan als een raket

niet eens gevallen!! voelde me zeer aerodynamisch

1 like

Ja lijkt me ook zo gaaf als je het kan, maar ik weet zeker dat ik meer a la Emile Ratelband van de schans zou glijden :rofl:

4 likes

Ja! Ik voelde mij ook echt snel het laatste stuk. Zoefzoef.

1 like

Liever

• Een vriendin die een grote fan en steuner is van de politieke partij die jij het MEEST haar.
    • Een vriendin die een tegenovergestelde mening van jou heeft betreffende corona(maatregelen)

0 stemmers

een tegenovergestelde politieke mening impliceert (in mijn geval) ook direct tegenovergestelde corona"mening"

en andersom niet helemaal naar mijn idee