Net als deze man op het nieuws belanden lijkt me wel grappig.
Lekker bluffen
Ooohh geweldig dit
Vaginale schimmel creme is wel echt mijn ding maar toch liever niet. Maar die cringe interviews met random limburgse mensen zijn ook AFSCHUWELIJK
Wil dan wel een eigen tekst bedenken met in ieder geval het woord kutprobleem
- Zwemmen met witte haaien
- Zwemmen met reuze krokodillen
0 stemmers
- In élke situatie veel decolleté showen met je kleding
- Altijd hele wijde lange kleding dragen en nooit meer iets showen
0 stemmers
Met nooit meer showen kan je echt nog veel leuke outfits dragen maar altijd showen vind ik niet zo comfortabel.
Kies welke film jouw leven en realiteit wordt.
The conjuring, the devil made me do it: een demoon treitert je gezin en jij of je familieleden kunnen bezeten raken
A quiet place II: bijna de hele wereld is vermoord door enge monsters, jij en je gezin zijn nog over, maar je moet muisstil zijn want de monsters horen extreem goed en komen elk geluid achterna om je te vermoorden
- Conjuring
- Quiet place
0 stemmers
Als ik muisstil moet zijn ben ik binnen 1 minuut af
De rest van je leven eten kopen en koken of de rest van je leven gratis Hello Fresh. Uiteten en afhalen is voor beiden geen optie. Kun je deze even beantwoorden @grace.
- Eten kopen en koken
- Gratis HF
0 stemmers
Wat is dit voor intimidatie vanuit de forum apparatsjik??
Bekend staan als
- Complotdenker
- Diplomafraudeur
0 stemmers
- zurekantoortrut
- succesvolle influencer met dropshipping webstore
0 stemmers
- lapzwans
- domme gans
0 stemmers
Je hele leven…
- Elke ochtend een smoothie drinken met gemalen insecten
- Bij elke maaltijd een flinke klodder mayonaise eten
0 stemmers
De mayonaise is toch niet zo’n straf haha, vind dit niet zo’n dilemma (voor mezelf dan)
Welke woonkamer zou je nemen? (Je moet het zo houden, je mag niks veranderen)
En welke slaapkamer?
Wat een deprimerende kamers
Gaat dus echt om de inrichting? Want bij de huiskamers vond ik die ene vanwege een schuifdeur naar de tuin het meest chille
Een woonkamer zonder boekenkast is geen woonkamer.
Ja stel dat je niks mocht veranderen zou je het dan nog steeds kiezen, dus gaat wel hoofdzakelijk over de inrichting
Ik heb ze allemaal van funda haha ben dan wel soms bang dat iemand van hier daar woont en iedereen gaat van amai wat lelijk ofzo. Terwijl ik gewoon random op wat plekken op de kaart heb geklikt en fototjes heb gekopieerd.