Je moet kiezen-topic #2

urinoir b8215f9d35c18034f13ed02f5351fd88--toilet-art-toilet-brush
Lijkt me best leuk!

8 likes
  • Non in een klooster worden
  • Callgirl worden
  • Schoonmaker van dixi-toiletten worden
  • Laborant van stoelgang-stalen worden

0 stemmers

Best leuk, dan wordt het Dido

1 like
Alleen maar
  • Chocomel drinken voor de rest van je leven
  • Water drinken voor de rest van je leven
  • Wijn drinken voor de rest van je leven
  • Cola drinken voor de rest van je leven
  • Koffie drinken voor de rest van je leven
  • Thee drinken voor de rest van je leven

0 stemmers

Morgen word je het liefst wakker als
  • Vogel
  • Vis

0 stemmers

Je hebt een nieuwe collega op werk. De eerste dag. Je moet iets ongemakkelijks aan diegene vragen, wat vraag je haar als je moest kiezen?

• Je vraagt naar haar cupmaat
  • Je vraagt naar haar stoelgang

0 stemmers

2 likes

Cola Light. Cola zero. Cola cherry. Pepsi Cola. Automaat Cola. Zoveel keuzes :heart:

3 likes

Haha ik heb dat juist met thee, zoveel soorten, zoveel smaken. En in de zomer lekker zelfgemaakte ijsthee. :yum:

2 likes

Wat zou je liever willen weten?

• Wanneer je dood gaat
  • Hoe je dood gaat

0 stemmers

Dan liever wanneer. Stel je krijgt te weten hoe je dood gaat en het is bijvoorbeeld middels een auto ongeluk.
Iedere keer als ik dan in de auto zou zitten, zou ik bang zijn dat dat dan het moment isā€¦

19 likes

Ja ik ook!!

1 like

Als ik dan echt luguber wil uitpakken en de exacte datum weet, dan kan ik mensen vooraf de opdracht geven om het nummer van mijn username te draaien na mijn overlijden. :woman_zombie:

1 like

Maar aan de andere kant: als je weet dat je ziek wordt of zo weet je alsnog niet heel veel en dan kun je daar gewoon een beetje vanuit gaan of zo. Lijkt me vreselijk om te kunnen aftellen naar mā€™n sterfdag :fearful:

1 like

Ja, dat begrijp ik ook wel. Denk dat het er een beetje aan ligt hoe je in elkaar zitā€¦
Als ik zou weten dat ik overlijd aan kanker, zou ik obsessief gaan voelen overal. Net als met een auto ongeluk, dan zou ik altijd bang zijn in de auto.
Als ik weet oke dan overlijd ik, hoef ik de resterende tijd niet bang te zijn.

4 likes

Hahaha ja dat is inderdaad wel weer zo. Moeilijke vraag ook wel

1 like

Van 6 tot 12, want als de kinderen op mijn werk mochten stemmen zouden we een super links kabinet krijgen. Ze hebben het vaak over klimaatverandering, discriminatie en arme mensen. Zo lief en vaak ook heel wijs.

15 likes

Ja dat was ook mijn gedachtegang! Jonge kinderen vinden het nog belangrijk om elkaar te helpen.

4 likes

Inderdaad en ze zijn heel gevoelig voor onrecht. Ze waren ook zo blij en opgelucht dat Trump de verkiezingen had verloren.

1 like
  • Iedere maand 100 euro moeten uitgeven van je inkomsten aan OnlyFans en iemand anders bepaald aan wie het wordt besteed (bijvoorbeeld aan een Z-listed celebrity die tegenwoordig alleen bekend staat om zijn lichaam en racistische uitspraken).
  • Je moet iedere dag minstens een uur meeluisteren naar saaie telefoongespreken (bijv. tussen twee boomers die hun seksleven delen en op ieder detail uitgebreid ingaan of het hebben over belastingen).

0 stemmers

Ik voel me een alcoholist nu, maar chocomel of wijn, ja dan kies ik wel wijn. Je moet het toch gezellig maken met corona

1 like