Je moet kiezen-topic #2

Oké nee dan verander ik wel mijn stem haha

1 like

Thuiswerken met klimmende peuter in nee-fase is letterlijk mijn leven momenteel (alleen geen 6 maanden maar 10, and counting). :crazy_face:

4 likes

Ik vind Isis echt een prachtige naam, zo jammer van de associatie :slightly_frowning_face:

2 likes

Ik ken een meisje genaamd Isis en ik heb totaal geen last van de associatie. Valt denk ik weg als je iemand persoonlijk kent.

3 likes

Ik moet zeggen dat die associatie bij mij ook weer minder hevig is omdat je op het nieuws niks meer hoort over isis

1 like

Nee en de naam die het meest gebruikt werd is toch ook IS?

9 likes

Irritant hè. Ik ben ICT’er en de druk op de ICT in ons bedrijf is groter dan ooit omdat ineens iedereen moet thuiswerken. Tegelijk zijn er mensen uitgevallen door de hoge werkdruk dus doe ik momenteel ook nog eens werk voor 2.

Maar aan de andere kant: ik heb verschrikkelijk veel mazzel gehad met mijn beroepskeuze. Als ik de droom had gehad om bijvoorbeeld mijn eigen koffietent te hebben, dan had ik hele andere problemen gehad nu en zou er sprake zijn van een uitzichtloze situatie waarbij je geen inkomsten hebt maar wel de huur van een pand etc. Daarom wil ik er niet te hard over klagen en bekijk ik het per dag.

2 likes

Dat lijkt me nog lastiger inderdaad want jij zit aan lestijden vast neem ik aan.

Als ik mijn werk niet afkrijg doordat mijn kind een meltdown heeft, dan maak ik het desnoods 's avonds om 22.00 uur af, wat dat betreft zijn mijn werktijden flexibel. Het liefst natuurlijk tussen 9 en 17 maar lukt dat niet, dan heb ik een plan B gelukkig.

Hopelijk wordt de situatie voor iedereen gauw weer ‘normaal’. :crossed_fingers:

1 like
  • Sushi
  • Patat

0 stemmers

Sorry voor deze saaie poll maar ben benieuwd

Tot afgelopen zomer was mijn stem anders geweest, maar ik ben toen zo ziek geworden van sushi dat ik het echt niet meer wegkrijg :pleading_face: zo jammer, want was echt mijn lievelings.

1 like

Friet :stuck_out_tongue_winking_eye:

14 likes

Beide niet, weet zeker dat is een erg onpopulaire mening is.

Oh Jezus niet dit weer

16 likes

Het was een grapje hè :smile:

1 like

Ah door de associatie met misselijkheid ofzo? Wat jammer

Ja ik word inderdaad misselijk als ik nu sushi eet. De vega varianten gaan op zich nog wel hoor, maar die met rauwe vis krijg ik niet meer weg. Heb het daarna nog wel stug twee keer besteld en beide keren was het niks. Maar misschien moet ik in vervolg alleen nog voor vega en frituur gaan haha.

Ik vind sushi echt niet te vreten, kan me echt totaal geen voorstelling maken van wat mensen er nou zo lekker aan vinden. Maarja lekkere makkelijke keuze voor mij dus

5 likes

Ik zou echt zoveel geld over hebben als ik niet van sushi zou houden :broken_heart:

6 likes
  • Een keer kunnen schaatsen op een mooie locatie bijvoorbeeld de grachten van Utrecht, Amsterdam, etc. Mensen houden genoeg afstand en achteraf krijg je koek en zopie. Verder hoef je zelf geen schaatsen mee te nemen, die worden voor jou geregeld en het ijs is dik genoeg. Maar wel een week geen seks
  • Wel die week seks maar geen schaatsen.

0 stemmers

• drie dagen carnaval vieren in coronatijd maar zoals vanouds dus met veel risico
  • 10 jaar lang 100 laven in je tuin/balkon etc

0 stemmers

Aan die laven wen ik wel. Dan zie ik ze niet meer.

5 likes