Heeft iemand een tip waar je dit soort rekjes kunt kopen?
Jaaa ikea
Wie heeft een idee qua kleur voor op de muur van mijn slaapkamer?
Ik ben bij de kleurkeuze gebonden aan de volgende items: donkerbruine antieke meubels, donkerrode gordijnen, wit bed+nachtkastjes. Beetje bijeengeraapt dus. Daarom dacht ik maar aan wit? Nu heeft de muur licht gelig behang met een motiefje, nog drukker dus! Qua spullen kan/wil ik even niets aanpassen omdat we (al een tijdje) van plan zijn om te verhuizen.
Donkergroen? Of okergeel?
Licht of oudroze?
Wij hebben nu een grote rechthoekige salontafel en wil die vervangen voor iets fijners. AlleenâŠhet liefst wit en echt bijna alles wat ik zie is hout of zwart (en van dat laatste hebben we al genoeg van). Iemand toevallig een leuke tip?
Koraal of zalm ofzo? Iets van een rood of roze tint zou ik doen denk ik
Sage! (Salie groen)
Eigelijk vind ik wit van het bed en bruin van de meubels beide basiskleuren, dus niet accenten. Donkerrood kan veel kleuren hebben.
De afgelopen weken was de wc mijn project. Ik wilde even het eindresultaat delen. Er komen nog wat nieuwe spulletjes (prullenbakje, wcborstel, gastendoekjes enz) maar het is nagenoeg klaar. Heel blij mee!
Oeh, dit vind ik een mooie, thanks! Niet te opvallend en toch sfeervol. Van mân donkerrode gordijnen baal ik toch nog een beetje, maar ik hoop dat je gelijk hebt
Wat heb je gedaan?
Edit: Of heb ik de voorfotoâs gemist?
Nee inderdaad geen voorfotos. De muren geverfd, plafond gewit, spiegel gespoten, plankje opgehangen
Goed bezig! Heb je de tegels blauwig geverfd of was dat al zo?
Wij hebben die met stof, zonder voetenbankje. Op zich een prima stoel, maar voor een avond tv-hangen zit hij niet lekker genoeg (vind ik), voor mij is dan de rugleuning te laag.
Ik heb er laatst ook besteld! Had zelf alleen heel duur dekbedovertrek (van 200 euro) wat ik ooit in de sale gekocht had en al 8 jaar gebruik dus dat was mân enige echte vergelijking haha en het voelt in vergelijking daarmee wel minder zacht. Maar dat is ook niet gek voor die prijs! Ik denk inderdaad wat @VickyViolence zegt vergelijkbaar met Ikea Gewoon prima katoen!
Ah ok, ik wilde hem met name om lekker in te lezen, zit daarvoor niet fijn genoeg op onze bank. Mijn vriend is ook 1.96m, dus dan zal de stoel vast te klein zijn
Een vriendin van mij heeft die in stof. Echt mijn favo stoel als ik daar ben
Alles was geelđ Oorspronkelijk wit, maar helemaal vergeeld dus het was wel toe aan een opknapbeurt
Heb er laatst op gezeten, maar vind hem te hard.
Kan trouwens de Kameraad van Dyyk aanraden. Heb echt superlang gezocht naar een fijne leesstoel en in de hoge variant daarvan kan je echt wegzakken.