Interieurtopic #2 (Deel 1)

Ik ben erg tevreden. Wel Montel Zwolle, misschien maakt dat verschil. Heb de Viano in driezits met hocker. Vriendelijk geholpen, ook veel informatie over de stoffen en voordelen/nadelen en bij levering is hij op de juiste plek neergezet en al het verpakkingsmateriaal weer meegenomen. Hij staat er nu 2,5 jaar en heeft enkele lichte plooien, maar niks geks voor een bank waar echt niet netjes mee omgegaan wordt.

Geruststellend, want ik heb deze ook haha. En vroeger andere gehad die ook goed beviel (niet nieuw).
Niet via hun eigen winkel, dus service is dan denk ik ook anders.

1 like

Oh jee dat zijn heel gemengde reacties :smiley: precies zoals op facebook, veel positief maar ook best veel negatiefā€¦ Moeilijk om een keuze te maken! Het is toch best een grote uitgaveā€¦

Ik kan je vertellen dat de IKEA in DE op blijkbaar een paar producten na erg weinig verschilt van die in NLā€¦ Maakt hem niet minder leuk trouwens, maar het is gewoon IKEA zoals die in NL ook is.

1 like

Deze van Eijerkamp lijkt wel!
https://www.eijerkamp.nl/eijerkamp-collectie-hoekbank-links-malta-153932.html

Ik heb op die site wel veel mooie banken gezien, dus misschien is het de moeite waard om daar even te kijken!

1 like

Oooh, meh. Dan misschien toch minder de moeite waard.

Maar hƩ, als je het kunt combineren met de Sephora of DM. :smirk:

2 likes

Wij hebben een bank van InHouse wonen. Hij zit super lekker (memory foam)! Helaas hadden we een maand al plooien en kon de klantenservice niets voor ons betekenen. ā€˜Hoort bij dagelijks gebruikā€™. Uhhh maar niet na een maand, al toch? Vind plooien op een stoffen bank zo lelijk.

Hiervoor hadden we een bank bij Kruit en Kramer gehad, stof bleef super mooi.

Wij helaas dezelfde ervaring met Inhouse. Ook na een maand al plooien. Twee keer iemand langsgeweest na veel aandringen maar helaas zijn ze alleen maar erger geworden.

Oeh mooi, leuke prijs ook, bedankt!

1 like

Wij hebben een bank gekocht van Montel (moet nog wel geleved worden) na goede ervaringen met ouders en schoonouders. Mijn ouders hebben het al 5 jaar en schoonouders ruim 3 jaar. Bij mijn ouders begint het een beetje te pillen, maar niet storend veel. Nog geen contact gehad met klantenservice dus geen ervaring daarmee. Maar we werden alledrie heel goed geholpen in de winkel en er werd goed meegedacht.

1 like

beits halen bij de gamma!

3 likes

Er is ook een klustopic! Daar zitten meiden met veel ervaring haha (laatst had nog iemand daar haar tafel gebeitst)

Heeft iemand tips voor goedkope eetkamerstoelen die wel lekker zitten? Liefst zonder armleuningen. Hout, stof/fluweel vind ik leuk. Ik zoek me zo suf dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Deze van Kave Home? Fluweel, zonder armleuningen en niet te duur

1 like

Ik weet niet of je dit wat vindt, maar deze hebben wij thuis en ze zitten echt heel fijn! Ze zijn af en toe in de aanbieding en op zā€™n goedkoopst worden ze 35 euro per stuk, nu ook zie ik, en goedkoper dan dat worden ze niet!
https://jysk.nl/eetkamer/eetkamerstoelen/eetkamerstoel-klarup-zwart-zwart

1 like

Kwantum en Leen Bakker
ik heb deze: https://www.leenbakker.nl/banken-en-stoelen/stoelen/eetkamerstoelen/eetkamerstoel-helgum-fluweel-groen-2-stuks
en van Kwantum model Livorno, in een gek printje. Maar die zie ik niet meer. Prima kwaliteit, beide.

1 like

Welke gordijnen heeft iedereen het hier ook altijd weer over? Heb het idee dat Ć©Ć©n winkel altijd werd aangeraden, maar haal ze door elkaar.
Oh ik doe ff een poll:

• Kwantum
  • Karwei

0 stemmers

OkƩ duidelijk, Kwantum it is. Thanks!

HEMA.

Ze hebben nog meer kleuren.

2 likes