Ik vind telefoons met eenmiljoen barsten echt 10x suffer. En super dom.
Had je maar een fatsoenlijk hoesje met klepje moeten hebben.
eens, staat vaak zo streng
Omg als iemand zân telefoon zo beweegt om het klepje dicht te maken :@ Ik weet niet heb er heftige gevoelens over. Vreselijk.
Haha ja zoân zwier. Het zijn ook vaak van die vrouwen die hun telefoon op een halve meter afstand houden en met 1 vinger typen.
Ik heb hem omdat een barst bij mijn mobiel betekent dat ik hem mag opsturen want dan doet het scherm het niet meer + handig dat ik alle belangrijke pasjes altijd bij heb
Als je kinderen hebt, stop dan gewoon dan met roken binnenshuis of in het bijzijn van je kind. Je kan dan wel leuk zeggen âdat bepaal ik zelf wel want het zijn mijn kinderenâ, maar jouw kinderen hebben zelf niet de keuze of ze lange tijd in aanraking willen komen met schadelijke stoffen.
Ik mag hopen dat dit geen impopulaire mening is!
Mijn ouders hebben binnenshuis gerookt tot ik ongeveer 16 was en ik neem ze dat soms best wel kwalijk, maar dat durf ik dan weer niet tegen ze te zeggen. Ik hoop gewoon dat ze er op zijn minst spijt van hebben.
Mijn vader rookte vroeger ook binnen zonder raam open. Toen was dat ook ânormaalâ. We woonden wel in een redelijk grote woning dus misschien dat ik er daarom geen last van heb gehad?
Nu woon ik in een kleine studio met slechte ventilatie en heel veel mensen die roken om me heen. Ik denk nu dat ik er een soort allergisch voor ben geworden? Heb het constant benauwd , laten testen op astma, maar dat heb ik niet. Doe nu constant mijn raam open maar dan zit je weer in de herrie want ze zijn uiteraard heel luidruchtig en werkelijk altijd thuis.
Dit had in beter in het waar erger je je aan topic kunnen plaatsen⊠Ik wou eigenlijk een verhaal typen met de strekking: Bepaal zelf of je rookt of niet maar houd gewoon rekening met elkaar, met kleine kinderen zou ik dan buiten roken of in een andere kamer met raam open oid.
Ik heb het idee dat rokers vroeger veel beter aanspreekbaar waren wat dit betreft ? Juist omdat het op veel plaastsen niet meer mag. Maar misschien ben ik er nu overgevoelig voor geworden, kan ook.
Hahaha die sokjes maakte ik zelf ook nog eens. Vreselijk
N.a.v. het wasmiddeltopic: ik zou nooooit wasmiddel, eau de toilette of wat dan ook met Zwitsalgeur kopen. Die geur hoort voor mij echt bij babyâs, en verder bij niemand.
Hier ben ik het echt zo mee eens.
Mijn moeder
Haha ja bah! Mân moeder loopt ook met zoân ding, wel jammer dat er een veel nieuwere iPhone inzit dan die ik zelf heb.
Ik vind veel geuren van wasmiddel sowieso niet lekker/te sterk. Bloemetjesgeur iewww.
Love Zwitsal, nog geen negatieve associatie met poepluiers voor mij. Vind het zoân lekker geurtje, vooral voor mijn beddengoed.
Ik heb zoân hoesje met klepje. Staan katten op
Geeft niet. Die gecustumizede hoesjes met een leuke foto van de (klein)kinderen zijn nog net een tikkeltje erger.
Same!
Ik vind ze ook lelijk maar ik gebruik geen portemonnee, al mân pasjes zitten er in en dat is superchill.
En ik kan het hoesje gebruiken om mân telefoon neer te zetten als ik een filmpje kijk en dat is wel fijn.
Maar oke, het blijven suffe hoesjes.
Ik vind afdrogen het vervelendste.
Duurt zo lang.