Lange stukken auto rijden
Anderen voor laten gaan en altijd als laatste het eten pakken
Met 35 graden lekker doorwerken
ohh ja vliegtuigvoedsel
- Studeren en dan met name een boek lezen en dan samenvatten. Vind dat altijd echt leuk om te doen.
- 30+ graden en dan lekker in de zon zitten.
- En best een vervelende eigenschap: ik vind ruzie maken soms gewoon echt heel lekker. Even een keer niet beleefd zijn en gewoon lekker schreeuwen en verwijten maken.
- Ik kan ook echt āgenietenā van nederlagen als ik voetbal kijk. Vooral van die echt oneerlijke nederlagen met naaiende, omgekochte, achterlijke scheidsrechters. Dan ben ik altijd helemaal boos, schreeuwen, schelden en moet ik gewoon buiten rondjes rennen om weer rustig te worden. Maar daarna voelt het altijd zĆ³ lekker, na zoān adrenalinekick.
Oh ja nog een laatste: geslacht en namen van nog niet geboren kinderen raden ja ook van mensen die ik niet goed ken. Weet niet in hoeverre āde meeste mensenā dit vreselijk vinden maar heel veel mensen vinden dat op zān minst niet boeiend.
Temperaturen van 40+
Verder is wansmaak mijn favoriete smaak, vooral in schoenen (metallic platform Crocs staan hoog op mān wishlist) en kleding als interieurspullen
Opruimen.
Regen, wind, donker guur weer.
Ik laat broodjes of bv tostiās net zolang in de oven tot ze zwart zien, zo lekker. Goed voor mn gezondheid ook.
Ik krijg bij dat laatste puntje meteen flashbacks naar de Belgiƫ - Frankrijk match op het vorige WK voetbal, maar daar ben ik nog steeds niet over
Haha zoān lijstje heb ik ook inderdaad, kan nog steeds boos worden om Lyon - Zagreb (en Ajax - Real) in de CL van jaaaaren terug. Maar de bijhorende adrenalinekick vind ik altijd lekker voelen. Dat je op je normale dinsdagavond na je werk gewoon even helemaal los kunt gaan en hoop, verdriet, boosheid, blijheid en agressie voelt in een tijdsbestek van 2 minuten, heerlijk!
Verhuizen
Heerlijk alles met een donker randje, het lekkerste onderdeel van de pannenkoek. 10 min. In de oven? Nee 20 dus
Chantal Janzen
Lang in de trein of bus zitten, zelfs bij een reis van 16 uur kan ik denken āshit we zijn er alā
Nick en Simon
Opruimen (vooral mān kledingkast)
Excel
De was doen
Kan andersom veel meer dingen bedenken, dus dingen die anderen leuk vinden en ik vreselijk
Heb je even?
- helemaal naar de klote gaan in het weekend, of gewoon door de week
- festivals
- Coldplay, Marco borsato, 100%NL, kensington
- 30+ zomers (mits ik vrij ben)
- gtst
- knorr wereldgerechten
- groenten uit pot of blik
En zo kan ik nog wel even door gaan
Mijn nagels knippen
Door de regen lopen of rennen
Boodschappen doen
Dit!!
Nagellak afpulken (het liefst in grote stukken)
De geur van een uitgeblazen kaars vind ik lekker
Knoflook pellen
Boodschappen doen
Mensen hebben toch geen hekel aan boodschappen doen?
Erwtjes
Bouquetreeks boekjes (guilty pleasure)