De grootte van de lijst
Ik heb ook de Brimnes, heel blij mee! Heb twee smalle lattenbodems (totaal 1.40) en daar ben ik ook heel blij mee, ligt echt beter. Had eerst 1 brede lattenbodem maar die ‘deukte’ zo in. Heb nu dus twee LURÖYs.
Weet iemand of die limited collecties wel tussendoor nog aangevuld worden, of is op ook echt op? Zag iets heel leuks, uur geleden waren er nog 3 op voorraad en nu net voor vertrek check ik de voorraad, is alles op
Welke collectie is het? Als het een recente is dan wordt die nog wel aangevuld!
Is er hier iemand die deze vlonders heeft? Zijn ze eenvoudig te leggen en blijven ze lang mooi? Ik vind het best een investering om zoiets te leggen op het balkon van m’n huurhuis, maar het lijkt me mooier dan houten vlonders van de bouwmarkt die vaak erg ruw zijn en soms splinters hebben.
Deze heb ik op mijn balkon. Moet wel zeggen dat ze er minder mooi uitzien naar een jaar. Kwam misschien ook omdat er van dat groene spul (algen? idk) op kwam en bij het schoonmaken de bovenste laag beschadigd werd.
Zijn wel erg makkelijk te leggen!
Ik heb ze hier liggen, zien er nog goed uit! Ze adviseren wel om ze in te smeren om het hout mooi te houden.
Ze liggen bij m’n vriend op het dakterras en veel van die tegels zijn al helemaal verkleurd met een jaar. Moet wel zeggen dat we ze niet hebben ingesmeerd of iets.
Ik heb niet deze maar de kunststof variant in het antraciet. Liggen al een paar jaar en blijven erg mooi!
Ze zijn heel makkelijk te leggen. Je kunt ze op maat knippen met een tang. Mijn balkon heeft een deel overdekt en een deel buiten. Het deel buiten werd best snel lelijk, maar ik vette het ook nooit in. Ze zijn wel wel weer makkelijk weg te halen, dus je zou ze in de toekomst eventueel mee kunnen verhuizen.
Ik heb de vlonders ook maar behandel ze elk jaar opnieuw met een soort houtvernis. Liggen er nu al een jaartje of 5 op en zien er nog heel goed uit!
WIj hadden echt graflelijke steen op ons terras en met deze vlonders krijgt het gelijk wel zo’n “upgrade”.
Heeft iemand enig idee of je ral codes van meubels kunt opvragen bij de klantenservice? Ik wil graag de ral kleur weten van de witte matte Besta deurtjes.
Weet iemand wat voor Amsterdamse specifieke items er in het Amsterdamse filiaal liggen? De deurmatten bestaan geloof ik helaas niet meer.
Ik vind deze echt mega leuk, dat het ook als krukje gebruikt kan worden en dat je dingetjes erin kan opbergen. Vind het materiaal ook mooi, maar hij is €69,95 en dat vind ik echt een beetje overpriced (en ook best duur voor Ikea?). Zou Max €49,95 ofzo verwachten.
Dure kattenmand
Jawel hoor! Vorige week nog zien liggen.
Leeeuk!
Maar idd wel prijzig deze Gammelehut
Haha ja ik zag onze denkbeeldige/toekomstige kat er ook al stiekem in verstoppen haha
Een poosje terug zei ik dat ik een poefje ging hacken. Dit is het resultaat het is een skogsta krukje met afgezaagde pootjes en een kussen gemaakt van de zitting.
Wauw! Echt super mooi geworden! Vind alle kleuren en printjes ook heel gezellig staan.