IKEA topic

Heeft iemand een idee of de aanbiedingen voor de PAX kasten jaarlijks rond de zelfde tijd komen? Ik wil graag een nieuwe kast kopen van rond de €1000, dus dan is korting wel leuk… Maar wil de kast nu hebben en wil niet meer wachten :cry:

2 likes

Ik heb een Karlby werkblad en die wilde ik in de olie zetten vandaag. Ik kom er alleen net achter dat ik Skydd heb gekocht ipv Behandla. Kan ik die Skydd alsnog gebruiken voor m’n keukenblad of moet ik echt Behandla hebben? @Oprah weet jij dit misschien?

Ik zou BEHANDLA nemen voor je werkblad! SKYDD is voor snijplanken, minder effectief dus.

1 like

Weet iemand of ze bij Ikea (of ergens anders?) misschien iets handig hebben om foto’s op te bergen? Een hoop analoge fotoafdrukken van normaal formaat dus. Momenteel zitten ze in in zo’n klein houten kastje met 4 schuifjes van Ikea, even geen idee hoe die heten, maar het is toch niet helemaal wat ik wil.

Hier ben ik ook op aan het wachten!! Scheelt toch een hoop geld. Ik kan nog een paar weken wachten maar hoop dat het rond eind maart zeker weer in de korting is geweest

PAX niet, wel KOMPLEMENT!

1 like

Heeft iemand een idee wanneer er kortingen zullen zijn voor banken? Alle korting is fijn meegenomen met een studentenbudget!

En zijn er banken die een totaal afgeraden worden? Bijvoorbeeld dat ze snel inzakken oid.

1 like

Ik zal straks even kijken! Hebben laatst nog bankenactie gehad.

2 likes

Joe!

Kan niks beloven trouwens, er zijn nieuwe regels omtrent de acties.
Personeel mag ook niks meer weten (eigenlijk).

1 like

Oh gordijnen zou mij ook wel goed uitkomen… :stuck_out_tongue:

Bedden staan nu net op de site! 10% korting op matrassen en boxsprings voor family-leden.

1 like

Voorlopig nog geen banken en gordijnen!

Komende acties

Boxsprings & matrassen 18/2-18/3
Dekbedden & kussen 18/2-11/3
MALM ladekasten week 9&10
KOMPLEMENT 21/3-8/4

12 likes

Shit, bestaat deze salontafel niet meer bij Ikea? :sob:

Ik heb nu van die draadmanden maar ik wil eigenlijk toch weer een salontafel dat gewoon 1 geheel is. Weet iemand wat hier een beetje op lijkt?

1 like

Jezussss is dit IKEA? ziet er zo “leenbakker” uit hahahaha.

Zal denkelijk eens HEMNES zijn he als ie al van de Zweed is… heb zoiets in de afgelopen 5 jaar niet in het assortiment gezien :woman_shrugging:t3:

3 likes

O fuck, misschien heb je gelijk :sob:
Ik ga nu naar de Leenbakker site

Ik ben aan het verhuizen dus ik ben ongeveer wekelijks bij ikea nu haha (in de jouwe @Oprah) . Net een donkerblauwe Fabrikör gekocht uit de koopjeshoek, 40 euro goedkoper en zag er echt nog helemaal goed uit :grin:

3 likes

Leukkkk! Ik ben er HELAAS nog maar 5x… anders kon je ff hoi zeggen haha.

Ik moet nog zeker 2 keer terug voor de witte Billy combinatie met die zwarte deuren die boven uitgestald staat en 2 pax kasten dus misschien zie ik je nog wel!

1 like

@Oprah weet jij toevallig of deze kast binnenkort ook verkrijgbaar is in NL? Van de Stockholm collectie.

4 likes

Was die niet van een oude stockholm collectie?
Ik hoop ook dat hij een keer (terug) komt, want ik zou hem ook echt graag willen. :heart_eyes:

2 likes