Hmm ja had dat gevoel, kan aan mij liggen hoor. zij regelde alles. Zij wilde naar Italië, voor hem hoefde het niet per se. Ik vond het best apart, zo lang uit elkaar wonen.
Ik kreeg dit idee ook heel sterk inderdaad. Háár droom en passie en hij vond het allemaal wel goed in Nederland, en nu al jaaaren apart wonen en heen en weer reizen… Ik had wel een beetje medelijden met de man
Ja dit precies! Iedereen moest mee voor haar droom. Maar goed, het was ook echt een verhaal in vogelvlucht. Kun je niet veel uit opmaken.
Ik vond het zo sneu voor Anita :(. Man gaat ervandoor met de stagiaire, begint een concurrerend bedrijf 300 m verderop en het contact met de pleegdochter is verbroken en zij woont nu bij de man en de stagiaire :(. Ik weet natuurlijk niet wat er verder is gebeurd en wat de redenen mbt de pleegdochter zijn, maar zo op het eerste gezicht oogt het zo sneu allemaal!
Ik zou die oudste wel doen hoor #cougar
Jaa ik zat echt met verbazing te kijken, leek wel een soap! Echt wat een lul die dimitri! Ik snap dat relaties niet altijd lekker lopen, maar dit doe je toch niet! Ik vond het zo sneu voor Anita, maar wel fijn dat haar bedrijf ook zonder hem lekker loopt.
In het voorstukje lieten ze al zien dat ze uit elkaar waren dus bij de verliefde beelden van Dimitry en Anita in her begin was ik de hele tijd aan het wachten op het moment dat het mis zou gaan.
Ah ik viel er net na het voorstukje in, dus het kwam een beetje als een verrassing haha!
Hahahahah prachtig
Wat een verhaal…
Waarom moet hij ook 300m van haar een soortgelijk bedrijf beginnen!? #teamAnita
Ik vond Anita wel echt een hele sterke powervrouw! Door twee personen ‘verlaten’ worden maar toch steeds voor je eigen business en droom blijven gaan. Ze had ook de moed kunnen verliezen en terug naar Nederland kunnen gaan. Er zijn mensen voor minder weer teruggegaan. Echt knap hoor! En ook fijn dat zij uiteindelijk ook weer de liefde gevonden heeft
Vond alleen wel dat ze zei dat het haar allemaal niks meer deed terwijl haar non-verbale communicatie voor mij het tegenoverstelde zei. Wat ook super logisch is natuurlijk! Zowel bij het stukje in de auto (waarbij ze langs haar ex reed) als het moment dat ze het over haar pleegdochter hadden, had ik dat.
yes nu al zin in!
Ik ga ook vertrekken, zal ik me snel opgeven voor het programma
Nee was aan Biodanza ‘t denken, even research doen of ze dat in NZ al kennen.
Omg ik lees dit nu pas, wat leuk! Als Martien nou de Robert ten Brink-functie vervult dan kan dit alleen maar een heel groot succes worden.
Kijken jullie ook naar de kerstspecial? Ik schakel net in dus ff afspelen vanaf t begin
Lekker weer genieten van “de scheetjes”
Jahaaa leuk!
Omg jankend op de bank hoor. Zo leuk dit
All you need is er niks bij
En zoveel respect voor de scheetjes! Ze hebben het ondanks de tegenslagen uiteindelijk toch maar voor elkaar gekregen. En mede dankzij het programma, loopt het als een tiet. Ik wil ook komen pannekoeken eten en midgetgolven op Bonaire hoor!
Volgens mij sprechen ze keine woord deutsch.