Gatverdamme man, dat huis is echt een ranzige bouwval.
ik zit al 8 minuten klaar
Zij is een echt strandmens en dan gaat ze in Toscane wonen
okeee zat al 8 min naar ned 3 te kijken en te wachten. dusss
JC
Zit je daar lekker te ontbijten in de dieselwalm van een vrachtwagenâŠ
Is JC nou vernoemd naar zijn ouders Jan en Carla, omg
Haha ja lekker ongemakkelijk
Omg wat erg. Nu vind ik hem nog vreselijker.
En hij ziet zichzelf later toch aan de kust wonen. Zucht
Die blikken van die mensen ook
Ik vond het een beetje een saaie aflevering
En mijn vriend ergerde zich iedere keer als die man zijn zoontje âvriendâ noemde Dus die is na 10 minuten weggelopen van de tv.
Zei hij niet Quint? Want dat kind heette Quinten.
Ik kon het niet aanzien hoe die kinderen âmee gingen helpenâ met het ontbijt maken voor de gasten. En dat stomme gelach van die vent de hele tijd. En hij had Rob Geus schoenen aan.
Haha dat zou wel logischer zijn! Ben t speciaal effe gaan terugluisteren maar alleen al in die eerste paar minuten op het strand zegt hij 2 of 3x âvriendâ.
Omg dan is ie nog erger dan ik dacht. Dat was zeker het fragment waar dat kind zand over zijn laptop wilde gooien?
Ik vond het ook een saaie aflevering, er gebeurde gewoon niets boeiends! Ik vond het wel grappig toen die vrouw eerst zei âoh nee die kozijnen moeten echt niet donkerderâ, zegt de aannemer wat later âik denk dat het beter is als ze nog wat donkerder wordenâ, zegt ze âoh ja, mee eensâ en die man ook maar âja inderdaadâ. Maar dat die vrouw dan daarna zegt âja, ik zie dat soort dingen altijd heel snel, daar hoef je niet lang over na te denkenâ, ja of je lult gewoon mee met die aannemer haha
Hinderlijke mensen waren dit zeg⊠Op een of andere manier kreeg ik echt jeuk van ze. Misschien omdat het een grote Rob Geus familie was? Een kind van 3 die gaat janken omdat er zand op 'm zit en meteen de sandalen gewassen moeten worden. Let op mijn woorden die staat over een jaar of 30 zijn gazon te stofzuigen.
Ik vond de aflevering matig. Te veel gepraat en te weinig geklus
Ja! En later ook bij beelden in Italië.
Mijn god wat is die vent vervelend zeg. Nog los van het âik kan niet klussen dus ik ga met behulp van YT een huis van 800 m2 verbouwenâ, want dat klonk inderdaad direct als een succesverhaal Jee Cee.
Ik vond ze wel lekker positief