Ik vertrek

Hahahhaa ‘waar is de wijn??’ - me

1 like

70? :scream: Ik dacht dat ze eind 50 waren!

2 likes

Oh geen idee ik vind ze er zo oud uitzien? Wel een stuk ouder dan mijn ouders en die zijn begin 60… en ze zijn 35 jaar getrouwd zeiden ze.

Confiture la vie

1 like

Wat een fantastische mensen, gites is ook gewoon onuitspreekbaar.

2 likes

Ik moet een beetje huilen. For the rust.

Oh neeeeeeee :sob::sob::sob: ik gun hen het allerbeste en zo lief voor elkaar

Wijn uit mijn neus bij ‘Francia’

5 likes

Ach ze durft eerst niet eens ‘kanker’ te zeggen, wat verdrietig dit :cry:

1 like

Awh kijk ze dan proosten en gezellig zitten, ik wil wel hun extra kind worden hoor, schilder dat kasteel met alle liefde.

Prachtig kasteel wel.

5 likes

Hij is 59 volgens de tvgids! :o_o:

Hahahahhaa dit is alsof ik naar mezelf en Mn masterscriptie proces kijk.

5 likes

Omg en dan ook nog boos zijn dat de mensen “te laat” arriveren op hun eigen vakantie terwijl je zelf de kamer waar ze voor betalen nog niet afhebt.

11 likes

Misschien mag ik mijn proefschrift bij hen in het kasteel ‘afschrijven’.

1 like

Wel ff het precieze tijdstip waarop je arriveert aangeven Grace!

Maar ik hoor iets over wijnvoorraad, dus dat zit snor iig.

2 likes

Zier er mooi uit, die macaroniprut!

4 likes

Ik vond het weer een leuke aflevering, maar dacht wel, waar begin je aan op die leeftijd. Totdat ik zag dat hij pas 59 was, pff vond ze wel ouder overkomen

1 like

Wat een lief en positief (vooral de man) stel, zo wil je toch worden later! Ben het wel met jullie eens: waar zijn ze in godsnaam aan begonnen?!

1 like

Inderdaad een positief stel, het kwam bij mij over dat ze nog niet achter de geraniums wilden gaan zitten en die man wilde graag klussen. Maar waarom dan een vervallen kasteel? Bouw gewoon een hutje in je achtertuin. Vond het sneu voor die vrouw dat ze ziek werd! Ze vonden het al vermoeiend om 2 gasten te verzorgen, en ze wilden 6 kamers en een mini camping opzetten?

4 likes

Hehe goddank kon ik hier de aflevering bekijken zonder gek VPN gedoe.

Mooi stel! Zooo heerlijk en dan die macaroni schotel; BRILJANT!!!

1 like