Wat goed! Superknap!
Ik doe mee! Ik ga ook al niet shoppen en niet uit eten/thuisbezorgd dus dit kan er ook nog wel bij.
Ik doe ook mee! Dit herken ik zo erg. Bij alcohol hoort nicotine. Ik moet die gedachten ook nog doorbreken.
Dat zou voor mij ook wel een goede zijn, maar thuisbezorgd is zo makkelijk.
Ik heb dus wel in september 1 dag waarbij âik eigenlijk niet-niet kan drinkenâ en ik vind dat zo stom. Ik zou natuurlijk een âjokerâ in kunnen zetten, want mijn lefe, maar ik vind het eigenlijk zo vervelend dat het er zo âbij hoortâ ofzo.
Ik weet nu al dat als ik niet drink, ik âflauwâ ben en de hele avond sta uit te leggen waarom.
Ah ik ga dit in september ook maar eens doen dacht eerst aah nee super veel borrels en evenementen van werk etc de komende week, maar dat is juist een goede reden om het wel te doen denk ik.
Zijn er meiden die deze januari meedoen?
Ik zelf niet, maar heb je toevallig Roes gezien? Is docu op 2doc hierover
Nee, maar bedankt voor de tip! Ik wil misschien zelf meedoen
Ik doe mee!
Ik doe mee! Ik ben sowieso al drastisch geminderd met drinken, maar onder de streep drink ik altijd nog wel 1 avond per week, al is het maar Ă©Ă©n wijntje. Wil nu echt eens voor langere periode helemaal niet drinken.
Ik doe ook mee!
Ik doe ook mee!
Ik doe mee! Eigenlijk vaste prik al een paar jaar.
Yes! Doe mee! Afgelopen maand 2 keer gedronken, dus ben al flink geminderd! Maar vaste prik!
Voor iedereen die het vorig jaar heeft gedaan, waar liep je het meest tegenaan in het volhouden en hoe merkte je verschil na een maand geen alcohol?
Ik wil ook meedoen! Vorig jaar heb ik redelijk snel gefaald dus we gaan het zien.
Vorig jaar heb ik het dus 13 dagen volgehouden Ik deed samen met een vriendin en zij had na 4 dagen alweer opgegeven.
Ik doe mee! In oktober ook gedaan en spijt dat ik niet volledig gestopt ben .
Vorig jaar was ik op 5/6 jan begonnen en net geen maand volgehouden volgens mij. Ik ga nu als het goed is nog een paar dagen weg dus misschien begin ik daarna. Of wel gewoon vanaf 1. Nog even kijken. Ik wilde sowieso maart ook geen alcohol dus misschien trek ik het helemaal door, maar dat lijkt me wel heftig 3 maanden