Ik geloof in mij

Giga gaaf🎉

2 likes

Hahaha iemand z’n baby naar RenĂ© le Blanc vernoemd omdat ze zo fan zijn? Ik kan het niet geloven

2 likes

Heftig hé. Zou mijn huisdier er nog niet na vernoemen :joy:

4 likes

Waar zijn die ouders van Rutger eigenlijk? Je ziet alleen opa en oma in beeld.

En Jolan die voorleest dat Rene gevraagd is voor een festival waar jaarlijks 170.000 bezoekers komen
? Hallo we leven in corona tijd? Die mensen leven echt in een andere wereld. Sowieso snap ik niet waar hij het over heeft als hij het over al zijn aanvragen voor optredens heeft
 zijn collega’s die WEL al 30 jaar doorgebroken zijn zitten zich thuis al een jaar te vervelen, maar team RLB heeft het keidruk. :roll_eyes:

Oh ik kom er echt te laat achter dat hier een topic voor is hahahah. Wat een heerlijke zelfingenomen blaaskaak is die René, hoe kan je jezelf zo serieus nemen

3 likes

O mijn god een René le Blanc strandlaken. Wat erg

4 likes

Wat is die man toch vol van zichzelf :woman_facepalming:t2: :nauseated_face: :joy:

Haha die arme logopedist ook. Wat zou zij ervan vinden dat er zo over haar gepraat wordt steeds door hem

2 likes

Ik weet bij Saïd nooit of ik medelijden met hem moet hebben. Ik vind dat ie zo als een sloofje wordt neergezet, maar volgens mij heeft ie het zelf wel naar z’n zin.

1 like

Ik heb altijd het idee dat die man het allemaal hilarisch vindt en het niet zo serieus neemt allemaal hahah

2 likes

Dat zou inderdaad ook nog kunnen haha. Zo had ik er nog niet naar gekeken. Is ook moeilijk tussen al die mafklappers die zichzelf zo serieus nemen :sweat_smile:

1 like

Had ze hem niet 5 jaar in behandeling gehad of hoorde ik dat niet goed? Dan wel lekker verdiend aan hem :joy:

En mer oke, maar waarom denk je dat iemand RLB pannenlappen wil?

1 like

Hahah dat heb ik even gemist, maar daarom is ze vast mee dan!

En waarom wil je je baby een RenĂ© badcape aandoen​:sob::sob::sob:

Hahahahahaha ja echt hoor, hoe hij ook over zichzelf praat in de derde persoon, kan echt niet

1 like

Die kerel is er ook echt een ster in om via andere personen positief over zichzelf te praten. Zo van ‘nou die en die vindt mij *insert 64 positieve punten’. En dan zo quasi bescheiden doen maar ondertussen heeft RenĂ© RenĂ© weer 100 veren in z’n reet gestoken.

5 likes

Ik was net aan de wandel bij een park en hoorde ineens heel luid Nederlandse muziek. Zag ik SaĂŻd met die andere kerel een clip opnemen, hilarisch, hij was net zo enthousiast als op tv :joy:

9 likes

Omg waaaar?

1 like

Was de clip sienemetik?

1 like

Kasteel Groeneveld haha, wel heel mooi.

Ik herkende meteen die kerel en er stond Ă©Ă©n of ander onbekend maar vast aanstormend talent te playbacken en daarna zag ik SaĂŻd mega enthousiast mee doen :joy:

3 likes