Ziet hij echt niet dat mensen vaak om hem lachen ipv met hem
Ergens heb ik medelijden met hem, aan de andere kant: hij vindt zijn leven overduidelijk helemaal geweldig, dus waarom hem uit zijn droom helpen?
Lekker gevoelig nummertje, zwoele stem
Edit; aaaaah Rutger haha, heb met hem te doen
Ahhh sneu he
Hahahah die RenĂ© die ook vaak in de derde persoon over zichzelf praat haha I canât.
En deze Martin is ook lekker vol van zichzelf
Haha die kop van die gast ernaast ook
Hahaha wat is die Martin ook voor figuur joh
Dat die man achter die pc nog zân gezicht nog in de plooi kan houden
Die is van dat programma over mensen die op het kamp wonen. Vond hem daarin wel leuk. Maar als ik hem was zou ik keihard in lachen uitbarsten.
Ik ging out met die achtergrond muziek erbij
Ga ik zeker nog eens terugkijken
Deze Said whahahah ik ga stuk
Eerst paar veren in zân reet, well played Ron
EEY WALLY ALLES GOED WAAROM NEEM JIJ NIET OP ALS IK BEL
Hahhahhah ja zo grenzenloos ofzo hahaha en René we keken naar jouw clip ja wat vond je er eigenlijk zelf van whahah
En die Ron ertegenover is de meest droge man ever
Ik denk dat RenĂ© al verkocht was bij âje bent nu een A-artiestâ
https://www.vikingentertainment.nl/rene-le-blanc-boeken/
Vanaf 2995 euro vind ik niet mis eigenlijk, maar ja, A-artiest heh.
Maar als de corona-maatregelen weg zijn kunnen we hem natuurlijk wel proberen te boeken voor het grote FFF (forum feminarum festival)
Heb je nog iets gehoord? Ik kreeg na 2 weken een reactie van Wally met een warrig verhaal dat hij geen filmpje wilde maken voor mensen die graag een iPhone willen (wat?!). Nu komt dat even goed uit want ik wil het alleen voor mijn vriend (muzikant die ook graag de a-status wil bereiken). En nu ga ik maar wachten tot ik weer iets hoor.
Niks meer gehoord hahaha. Zag wel ergens dat hij er via zoân site waar veel bekende mensen op staan je zoân boodschap voor âŹ25 kan bestellen. Dus denk dat ie bij alle facebookverzoeken nu zoiets heeft van joeee de groeten.
Maar wat een vreemd verhaal met die iphone hahahah
Jaaa hij vroeg nu ook een donatie van 15 euro(voor het kasteel!) en omdat ik het toch voor de meme wel grappig vind heb ik dat er nog wel net voor over. Dus ga nu maar gewoon weer afwachten. En anders is het jammer.
Oh mij vroeg hij âŹ10. Bij forummer die dit tipte was het een vrijwillige bijdrage hahaha. Heb ook niks overgemaakt hoor. Is niet zijn rekening, dus hij ziet dat niet. En die man komt zo warrig over dat als ik al wat overmaak dat ik eerst het filmpje wil