Huisregels

De wereld bestaat toch ook wel voor het grootste gedeelte uit vrouwen en mannen…? Denk toch dat niemand kan ontkennen dat op een mannen forum andere dingen worden besproken dan een vrouwen forum.

Ik persoonlijk zit hier niet te wachten op een aanwas aan mannen :sweat_smile:

4 likes

Denk dat het vooral om gaat dat sommige mensen vinden dat het bigender denken mensen uitsluit die niet geheel binnen het hokje vrouw passen, dus mannen die zich vrouw voelen of met ‘vrouwelijker’ interesses of mensen die zich geen man of vrouw voelen of genderfluid. Ik vind het persoonlijk ook niet nodig om het expliciet te verwoorden omdat iedereen hier eigenlijk altijd welkom is geweest net als op het egf als ze gewoon leuk participeren. Maar ik heb nooit gender issues gehad dus misschien kan ik ook niet inschatten of/hoe mensen die dat wel hebben dit als kwetsend op kunnen vatten.

15 likes

Nouja, ik neem aan dat in dat topic in principe iedereen mee mag posten toch? Dus dan sluit je niemand buiten.

Voor een groot gedeelte ja, maar niet helemaal. Er is denk ik een groep mensen die geinteresseerd is in deze, overwegend vrouwelijke, onderwerpen en perspectieven maar zich niet identificeert als vrouw. En deze mensen worden al vaak genoeg gemarginaliseerd of buitengesloten, dus als het niet nodig is zie ik niet in waarom je daar aan mee zou doen. Er wordt bij het instellen van de regel al gezegd dat deze niet gehandhaafd wordt, waarom voer je 'm dan in?

9 likes

Hoe kun je nu dan je naam en reputatie als opperste trollenvanger hooghouden? Wordt wel lastig nu.

2 likes

ja en uiteindelijk is er toch intern gekozen over geen naamsverandering omdat deze al enkele maanden draaide, boohoo wat een drama. Nescio heeft ook (nog) niets gedaan met mijn voorstel voor een logo wedstrijd enkele maanden geleden maar wat maakt het uit? Iedereen zit hier om stukjes te typen en te ouwehoeren, niet omdat dit de Rotary of dergelijke is.

@grace dat verhaal van je account in Tilburg kan te maken hebben met serverlocaties van het forum of je internetprovider. Alleen 3G/4G is altijd accuraat in principe.

Ik maak nergens een drama van, de enige die er een drama van maakt ben jij. Waar zeg ik dat het wat uitmaakt? Helemaal nergens. Dan doe ook niet alsof ik er een drama van maak. Dankjewel.

2 likes

2 likes

nou ik hou wel van bitter

9 likes