Nieuw tapijt kopen. Dit heb ik ook een keer gehad en ik werd helemaal gek! Ik ben zelfs nog naar de dokter gegaan destijds omdat ik 24/7 een verstopte neus had (wol). Mijn leven is zo veel beter zonder dat tapijt✨
Door het gewicht kunnen de scharnieren enzo gaan verbuigen of worden uit z’n verband gerukt. Zoiets denk ik? En dat het vochtig is helpt vast ook niet mee.
Hmm, ik hang mijn beddengoed al jaren over de deuren van mijn Pax-kast en die zijn nog prima in orde.
Ik heb vandaag die welbekende Brabantia prullenbak op pootjes gekocht, maar ik zie nu pas dat de bijpassende vuilniszakken echt reteduur zijn. Ik kan me herinneren dat op het forum wel eens goedkopere alternatieven zijn gedeeld maar ik kan ze niet vinden. Weet iemand welke goedkopere vuilniszakken ook passen? Ik heb die met 2 vakken van 30 liter
Ik doe vaak vuilniszakken van 20L. Ideaal. Gftzakken gewoon van de action (die zijn heel fijn, fijner dan die van blokker/ah/dirk).
Ik gebruik deze, passen perfect!
https://www.jumbo.com/producten/jumbo-pedaalemmerzakken-hoog-30-liter-20-stuks-163368ROL