Huishoudtopic #1

Die tip had ik niet verwacht! :sweat_smile: ga het zeker proberen net als de andere tips. Dank jullie wel :slight_smile:

1 like

Ook een stoomreiniger net als @anon76889665. En die gebruik ik ook voor de badkamer en wc vloer. Het wordt beter schoon vind ik dan met een emmer en sop.

Ik dweil drie keer per week, heb wel kinderen. Toen we nog alleen waren, dweilde ik 1 keer per week.

1 like

Ik heb 'm vorig jaar bij de leenbakker gekocht met korting. Volgens mij ging hij daar uit het assortiment ofzo. Er stonden er nog maar weinig en koste maar 3,-. Maar is het kijken waard natuurlijk, al zie ik dat het online ook wel te koop is.

1 like

@June @Colaatje @Krabsalade @mikselke ik heb hier eens gevraagd welke handdoeken het fijnst zijn. Inmiddels moet ik echt nieuwe aanschaffen want de gaten vallen erin. Zijn het specifieke van de HEMA en IKEA of allemaal fijn?

Ja dafuq, ik had laatst ook een hoeslaken gekocht, de juiste maat. Paste niet :roll_eyes:

1 like

Ik heb zn ‘hotelkwaliteit’ (of ander luxe idee) van de Hema. Die is donkerblauw en blijft maar pluisjes afgeven.

1 like

1 like

Heb twee van de IKEA: een MEGAGROTE met beetje klein cirkelmotief ingeweven en een iets minder grote met blokjesmotief. Wel allemaal egaal van kleur. Eentje is de fräjen volgens mij

1 like

Oh ja, die Fräjen vond jij ook nice toch @Ludo?

Ja! Alleen hebben ze die nu alleen nog maar in wit en beige elke keer als ik bij IKEA ben.

Ik vind die van de hema echt slecht van kwaliteit. Mijne werden met een paar maanden al lelijk! En dit ging om een stuk of 6 handdoeken, dus ik had niet toevallig een slechte!

Ik heb een RvS prullenbak en die maak ik schoon met gewoon schoonmaakmiddel en daarna droogwrijven met een theedoek zodat je geen strepen krijgt.

1 like

Ik las laatst ergens dat je dan olijfolie er op moet doen. Een paar druppeltjes op een doekje en dan uitsmeren!

Of het echt werkt weet ik niet haha

1 like

Ik heb hem ook vaak bij action gekocht! Heeft het afentoe staan.

1 like

Ik heb altijd 50/50 water en witte azijn in een spuitbus. Hier doe ik mn rvs gasfornuis mee en krijg ik streeploos schoon. Ruikt wel errug zuur maar bij mij werkt het!

2 likes

Ik heb super dikke hotel handdoeken van de blokker. Kon ze niet op de website vinden maar zijn rond de 15 euro maar zo intens dik en en zacht, denk elke keer dat ik in een hotel ben daardoor.

Dit idd, hier krijg ik de prullenbak ook streeploos schoon mee.

Ik wil graag een Dyson stofzuiger kopen. Welke raden jullie aan?

Ik las eigenlijk vooral reviews dat Dysons helemaal niet zo heel fantastisch waren en hun geld niet waard zijn. Wilde ook heel graag een Dyson, maar heb uiteindelijk een zakloze Miele powerline gekocht.

5 likes

Zoals al meer hierboven zeggen, maar ik ben ook team Miele!

2 likes