En dat het lekkerste eten de meeste calorieën bevat.
-
Moeten plassen terwijl m’n hond zo lief op schoot (voor hoeverre dat past) ligt te slapen.
-
Wanneer m’n vriend op cheatday zegt: “Nee ik heb geen trek meer” … maar ik niet Alleen snacken is stom.
-
Iets vergeten in de auto en daar achter komen als je al binnen bent op de 15e etage.
Is m’n minnaar!
- koude handen en voeten
- katers (van alcohol)
- waxinelichtjes die maar 3 minuten meegaan.ipv 6 uur
- Tinder
In één van de verhaaltjes van Floddertje willen de kinderen ijs en om dit op te lossen schrijven ze allemaal en letter op zichzelf en maken de zin: Wij eisen eis. Hierna worden ze gecorrigeerd en mag het jongetje dat de e in eis was ineens niet meer mee doen. Daarvan moet ik altijd een beetje huilon. Waarom konden ze niet de i en de j op twee verschillende hoofdjes tekenen? Arm jongetje.
Er ging net een hond dood in mijn boek
Zulke boeken zouden echt verboden moeten worden
Ja gadver die reclame is echt nooit gepast
Zo heb ik nog af en toe nachtmerries over “ook honden gaan naar de hemel” of zoiets.
Hahaha ik herinner me dit nog! Zo sneu.
- Dat morgen de laatste gratis vrije dag is hier tot Kerst
Dat ik een prijskaartje mee heb gewassen en mijn hele was onder de witte pluisjes zit
Oh ja en ik heb 1 teennagel een beetje te kort geknipt, want ik dacht dan ben ik er de aankomende weken weer even vanaf, maar het doet best wel pijn
- Tentamens op zaterdag
Ik wist het!
De zool van mijn sandalen is gescheurd
Maden in je vuilnis, GATVERDAMME
Blaren
Mensen die zich nooit willen aanpassen of een compromis kunnen sluiten, klein kind dat je bent
Als mn haar snel vet wordt
Dit is een tijdje geleden maar de finale van ‘K3 zoekt K3’
Ik zapte er toevallig langs had zelfs de eerdere afleveringen niet bekeken
Oh wat ik ook echt janken vind zijn van die rompers waar teksten als “all daddy wanted was a blowjob” op staat.
Gatverdamme
Sowieso funshirts ala female body inspector
- seinstoringen
- kleine jankende kinderen
- je teen stoten
- midden in de nacht naar het toilet moeten als het vriest