Hollands Next Top Model

Ik ook, ik vind Naomi leuk!

1 like

Yesssssss doei danilo

Verrassend! Ik had verwacht dat ze Danilo zouden doorlaten.

1 like

Ja ik vreesde echt voor Naomi!

Ik vind Danilo arrogant, maar hij heeft altijd goed gepresteerd en ik vond deze video ook weer super goed. Heb gewoon het idee dat ze hem niet wilde laten winnen en hem daarom maar eruit stuurde

Ik zou wel een keer een dagje op stap willen met Tim, volgens mij lig je dan enorm in een deuk.
Ik snap alleen niet echt waarom hij won. Daan deed het imo beter. Hoewel ik dat sowieso niet echt zie geloof ik. Ik heb steeds geen idee waarom iemand wint of eruit gaat. Behalve bij Bart danā€¦

3 likes

Ik erger me echt aan die scheve voortand van rikkie, kan er niks aan doen

2 likes

Zeker straks een Anton aus Tirol fashionshoot. Als ze een auto willen moeten ze maar een youtube-kanaal opstarten of meer instagrammen en twitteren en hengelen naar #spon.

2 likes

Ik mis het modellenhuis best wel. Dat ze worden wakkergemaakt door Fred met een megafoon en dan een workout moeten doen, dat soort dingen. En gezeik over wie wel en niet de keuken schoonmaakt. ANNAMAAAAIIILLL. Dat soort gedoe. Het is nu zo eentonig en onpersoonlijk.

29 likes

Heb net vooruit gekeken, vind Jean Paul Paula Paulus Paulo super irritant in deze aflevering, nog erger dan normaal

6 likes

Kunnen ze hier inspiratie opdoen. :stuck_out_tongue:

2 likes

Oooh ja nu je het zegt, dat mist er inderdaad! Die kleine ruzietjes, al dat gedoeā€¦ Ik vond het seizoen aan het begin met Daisy en Ovo enzo zo leuk! Dat is echt mijn lievelings

2 likes

Ja, ik keek vroeger ook heel erg tegen die meiden op! Nu vind ik ze allemaal geen fluit aan. Allemaal mooie kids hoor, maar vind behalve Daan geen enkel echt high fashion? Geen unieke uitstraling of zo. En heb het gevoel dat dat een aantal jaar geleden wel zo was.

Verschil is denk ik dat er nu meer een focus ligt op diversiteit en persoonlijkheid, en een paar jaar geleden dus meer een handvol bloedmooie, witte maatje 32 modellen. Ik vind die verschuiving wel goed, maar heb niet echt het idee dat er hele sterke modellen in dit groepje zitten. Ben niet echt blown away bij hun prestaties. Maar die fotoshoots slaan ook nergens op eigenlijk. Allemaal editorial. /rant

2 likes

Wie moet er winnen?

• Cecilia
  • Daan
  • Naomi
  • Rikkie
  • Soufyan
  • Tim

0 stemmers

wow ik zie dat die Daan pas 18 is trouwens

Wat een onwijs saai seizoenā€¦ Niks geen drama of echt spannende shoots of uitdagingen. Geen budget ofzo?

5 likes

Ik ben gestopt met kijken. Vond het vorige week namelijk te saai, maar lees hier nog wel mee om te zien wie eruit gaat :sweat_smile:

2 likes

RuPaul.

1 like

Ik vind het eerlijk gezegd ook geen reet meer aan. Het is zo skeer

2 likes

OkƩ Rikki is echt vilein MAAR ze durft wel recht in de camera te zeggen dat ze eerst geen goed gevoel had bij Soufyan en later juist wel. Dat vind ik toch wel getuigen van ballen hebben, niet achterbaks iig. Hij kon het gewoon meekrijgen.

Danilio gaat het sowieso maken als influencer en toyboy. Rikki heeft gigantische oren trouwens, maar wel prachtig gezicht. Cecilia vond ik top deze week.

Sorry als ik namen verkeerd spel

9 likes

Ben ik de enige die Danilo echt heel sexy vindt

2 likes