Ahh hoop niet dat Ramanda eruit moet
Hoop eigenlijk op Cecilia, was eerst heel enthousiast over haar maar ze is zo zuur de hele tijd?
Oh shit
Echt waar? Na 1 slechte foto?
Ah arme Ramanda.
Ik snap dit echt echt echt niet gewoon ??? Zo stom.
Wow ik kijk een week vooruit maar ik vind Rikkie echt heeel engig? Ze is super evil en denkt overal het slechtste van? Super afgunstig ook
Bart hd eruit gemoeten. Zn saaiheid, degelijkheid en terughoudendheid gaat em sowieso benadelen
omg catwalk les buiten in het openbaar? lmao cheap shit naahaahaha
Zo jammer dat Toeps geen recaps meer wil maken, dat maakte het programma juist veel leuker.
Heb ik al eerder hier gezegd maar ik heb juist het idee dat ze nog een beetje naïef/puberaal is en zich onhandig uitdrukt. Ben wel benieuwd wat ze dan in de volgende aflevering allemaal zegt.
Appt mijn moeder me net dit:
Hé hil, kijk jij Hollands next top model? Er doet een oud leerling van papa mee, Tim
Hahaha. Hallo details
Ik weet niet meer wie Asia’s Next Top Model heeft getipt hier, maar bedankt! Zit een stuk beter in elkaar dan HNTM . Ben het nu aan het bingewatchen.
Ze hadden vroeger ook altijd van die absurde catwalks, echt leuk om te kijken
Ik vind hem een beetje lijken op slissking.
Dat doen bijna alle hockeyboys tegenwoordig. Je telt niet meer mee als je niet een beetje hood praat, zelfs als je Alexander of Roderick heet en je vader 4x modaal verdient.
Ik vind het helemaal niet erg dat Ramanda eruit is, vond haar gezicht het niet bijzonder goed doen op foto’s. Misschien impopulair.
Ik deel die mening ook ja. Ze heeft wel een mooi bijzonder gezicht, maar ik voelde er verder niet veel bij.
–
Ik denk dat Tim, Rikki(e?), Soufyan en evt Cecilia in de finale komen! Wat denken jullie?
Gooi er anders wel een poll tegenaan hahaha.
Wie gaat HNTM 2018 winnen?
- Rikki
- Cecilia
- Tim
- Soufyan
- Daan
- Bart
- Danilo
- Naomi
0 stemmers
Cecilia vind ik sowieso het mooist van de vrouwen en Danilo van de mannen. Soufyan heeft een grappige persoonlijkheid, maar zijn gezicht is het voor mij ook net niet.
Rikki vind ik ook prachtig