Hoe voel je je nu?

Dit lijkt me eigenlijk wel een goed idee. Ik heb steeds wel mijn vriendinnen geappt met de laatste updates maar dat is toch niet heel uitgebreid.
Ik ga het eens helemaal uittypen op mijn laptop. Thanks!

1 like

Ik voel me heel erg ongeduldig. Nog 77 dagen en dan krijgen we de sleutel van ons huis. Maar het duurt nog zo lang.

Moe en de hele tijd dorst gewoon, zere keel. Geen energie.

Ik heb technisch gezien vakantie, maar heb zoveel te doen, dat ik echt geen tijd heb om bij te trekken en alsnog constant moe ben

Doodmoe en heel veel pijn. Maar ook ontzettend trots dat ik een aantal dingen voor elkaar heb gekregen

Ik ben echt zo verdrietig. En ik kan het nergens meer kwijt. Mijn vriend en ik lijken helemaal het ā€˜samenā€™ kwijt en hij is om iets onnozels weggegaan net, naar zijn ouders. Dan vervolgens smsā€™t hij ā€˜ik kom zo weer even naar huisā€™.

Om zijn sportspullen te gaan pakken en te gaan sporten dus. Hij wilde tussendoor wel even vertellen wat ik allemaal niet goed gedaan heb.

En nu is hij sporten en zit ik in huis te huilen.

Hij was zijn pasje vergeten. Was vrij snel weer thuis. We kunnen zo moeilijk communiceren. En ik vind het zo frustrerend want met alle andere mensen lijkt het zo gemakkelijk te gaan om te praten en elkaar te begrijpen.

Er is veel om voor te vechten maar het doet me zoā€™n verdriet elke keerā€¦

Ohh sterkteā€¦ soms is het ook eng om te genieten van wat je hebt omdat je bang bent het kwijt te raken!

1 like

Best wel moe en toch weer buikpijn, net zoals gisteren. Ik had echt gehoopt na een nachtje slapen dat die klachten alweer weg zouden zijn.

Moe, niet zo goed geslapen vannacht, maar dat haal ik komende nacht wel weer in. Ik ben nog helemaal blij van gisteren, lekker in de zee gezwommen met een vriendin. Ook wel een beetje gemengde gevoelens over wat er in de afgelopen maanden allemaal gebeurd is. Daarom is mā€™n stemming wat wispelturig vandaag, maar ik denk dat het gaandeweg wel beter gaat als ik zo met leuke collegaā€™s aan het werk ben.

Moe na een nacht van 3 uur slaap.
Verdrietig omdat mijn cliƫnt snel achteruit gaat en vanuit het ziekenhuis wordt overgebracht naar een hospice.
En warm, wat een schijtweer.

Wat een kutsituatie. Heel veel sterkte :heart:ļø :heart:ļø :heart:ļø

1 like

Wat kut zeg, sterkte en ik hoop dat alles goed komt.

1 like

Moe, door het warme weer en de warmte die in huis blijft hangen slaap ik slecht. Vanavond nog een avonddienst, wel met leuke collegaā€™s en lieve patiĆ«nten maar door die allesoverheersende vermoeidheid geen zin in.

Moe en elke keer zoā€™n gevoel alsof ik ineens in tranen kan uitbarsten ofzo

Verdrietig omdat ik verdrietig benā€¦ Ik zou zo graag willen dat ik niet meer elke minuut van de dag aan mijn ex hoefde te denken, en dat ik stopte met hopen dat het ooit nog goed komt (want dat komt het niet). Maar dat lukt niet en dat frustreert me. Dus ik raak alleen nog maar meer van streek omdat ik me niet zo wil voelen.

Het is ook nog helemaal niet zo lang uit, dus ik weet dat ik ook nog lang niet op dat punt hoef te zijn, zeker niet na een relatie van vijf jaar. Maar tochā€¦

Wilde het even kwijt.

Sterkte! Uiteindelijk slijt het echt wel, al lijkt dat op dit moment misschien niet zo. Nu gewoon even extra lief zijn voor jezelf :kissing_heart:

@Duif hoe gaat het nu met je?

1 like

Lief, dank je wel!

Gefrustreerd want ik ben mijn hbo-diploma kwijt. Kan het gewoon nƩrgens vinden en heb het nodig voor mijn nieuwe baan en studie.

Hele dikke knuffel

1 like