Ik was naar Engeland op uitwisseling, en was net een beetje bezig om nieuwe mensen te leren kennen. Dus ik had toen soort van 1 vriendin gemaakt, die me had meegesleept naar een vereniging om internationale studenten te leren kennen. Ik had al een paar mensen leren kennen, en 1 van de vrienden die ik eerder had gemaakt, had mijn vriend ermee naartoe genomen. Ik hoorde hem toen praten over Dexter geloof ik, en ik was toentertijd helemaal geobsedeerd met Dexter dus ik mengde me in het gesprek, over dat het zo goed is, en toen zei hij:â Ik vind het echt shitâ. En ik natuurlijk helemaal verontwaardigd:âHoezo?!?â. Hij:â Ik weet niet ik wil hem gewoon in zijn gezicht stompenâ. Dus ik was shocked haha, maar ik wist gelijk toen hij binnenkwam en ik hem hoorde praten dat ik bevriend met hem wou zijn, echt heel gek. Iets trok me echt naar hem toe.
Vervolgens zijn we toen naar een pub gegaan, waar hij toen cider voor me had gekocht, en hij de hele tijd een beetje om mij heen hing. Hij zei dat hij verliefd op mij werd die avond omdat ik een gigantische hamburger zat op te eten, als een soort nijlpaard en ik er helemaal onder zat. Dat vond hij blijkbaar schattig. Ik had toen een vriend dus kon niks met hem beginnen ofzo, maar vond hem eigenlijk veel leuker, want ik had ook echt continu ruzie met mijn ex vriend daar. Toen hij erachter kwam dat ik een vriend had ging hij gelijk raar doen waardoor ik wel een beetje het gevoel kreeg dat hij me als meer zag dan een vriend.
Toen het uiteindelijk uit ging, vroeg hij gelijk of ik met hem koffie wou drinken. En in die tijd begon ik echt heel erg voor hem te vallen haha. Ik drong me ook continu op om met de âmannenâ te hangen alleen maar om hem te zien en liep dan ook met hem telkens helemaal naar dat huis van die vriend haha. Uiteindelijk heb ik toen op een avond met mijn dronken hoofd opgebiecht dat ik hem leuk vond, waar hij toen helemaal van door zijn stuk raakte en niet mee kon dealen. Dat was even heel awkward, omdat we gewoon de belichaming van awkward zijn haha. Uiteindelijk vroeg hij mij waarom ik hem leuk vond, en dat hij het bijna niet kon geloven omdat ik volgens hem echt zijn âdroomvrouwâ was blabla . Zelfs onze eerste zoen was super ongemakkelijk, omdat een kamergenoot van die vriend met ons alleen dat zoenspel ging spelen (waar je draait met een fles). Dus letterlijk mijn vriend en ik, en een creepy vage kamergenoot met een kort lontje die ons wou koppelen. Ik vroeg toen nog aan die jongen wtf hij ging doen als het op hem en mijn vriend uit kwam, maar goed We waren ook vet dronken, waardoor we het maar deden. En sindsdien zijn we bij elkaar