Asos is echt kut sinds ze bedacht hebben om de website Nederlands te doen. Heb ze gemaild maar geen reactie gehad.
Sinds toen ook niks meer besteld want kan gewoon niks meer vinden op de site
Op mijn telefoon zag ik het linkse plaatje voorbij komen en ik dacht eerst dat ze een heel vreemd figuur met gekke dunne vooruitstekende armpjes had??
Dit verwart me en het gaat niet over.
Hahahah droog
Zijn ze wel een keer eerlijk over hoe zo een soort trui echt zit!
Helemaal mee eens! Ik kan de app ook niet meer op Engels zetten. Als ik dit had geweten dan had ik niet geüpdatet.
Volgens mij is t een rode pluizige bontjas over een rode coltrui en kijk je op de revers van de bontjas als “extra armpje”
Idd en je kan ook niet meer op de Engelse site dan gaat ie automatisch naar Nederlands op basis van je locatie. Mijn vriend kan geeneens Nederlands en hij kan nu dus helemaal niks meer met de app of site. Zo kut
Het heeft bij mij ook meer dan een dag gekost om het “goed” te zien, ik was zo verward dat ik er een screenshot van had gemaakt
De armpjes zijn de revers van de jas, die ze van haar schouder heeft laten zakken. Maar ik vind het nog steeds een rare en verwarrende foto.
Ja ik vind het ook zooo onhandig in het Nederlands! Ik snap wel dat ze het ook in het Nederlands aanbieden, maar een Engelse taaloptie zou fijn zijn (ook voor mensen die vanuit NL bestellen en geen Nederlands spreken)… Of is die er wel?
Heb je al eens geprobeerd een bericht op FB te sturen? Ik heb dat vorige week toevallig nog gedaan en dat ging vrij vlot!
Zin in het leven
Je bodylotion of reinigingsmelk? (Sorry flauw)
omdat het plaatje anders te saai zou zijn geweest
Lekker warm
Dat is een kostuum voor halloween
Oh ja halloween haha.
Ik dacht al wel dat het verkleedkleding was hoor, maar het stond gewoon zonder aankondiging tussen de normale kleding en ik vond het zo random omdat het pas over een half jaar carnaval is.