Hahaha ja ik werd Rudolph the reindeer genoemd. Maar ik moet zeggen dat ik het idee heb dat het bij mij wel een beetje werkt.
Subtiel…
Het lijkt ook gephotoshopt op haar oor.
Wel lekker luchtig .
Nouja met dit weer… alhoewel dan lijk je op een zebra als je hem uit doet
Bil floss
Snap niet dat hij zo verdrietig kijkt, lijkt me heerlijk om een wandelende slaapzak te zijn.
Oh gelukkig dat er ook een poedervorm is! Dit wil je toch niet ontvangen Al zullen de babyvisjes daar niet meezitten.
Het zakje proberen ze wel echt te verkopen met de zwarte achtergrond en de kokosnoot. Ziet er nog best stylish uit voor een zakje wormen
Dit kind wordt niet blij van een Feetje pyama.
Ik vind dat eigenlijk echt not done, een huilend model. Op een andere foto ziet hij er heel moe uit, wallen onder z’n ogen. Komt echt over als een shoot op een slechte dag maar het moest en zou doorgaan
Ach dit vind ik ook wel zielig… kies dan een andere dag ofzo of als het kindje een beter moment heeft . Verder wel een schattig kindje zo met die gele pyjama.
Ik ken die man persoonlijk, echt een schat van een vent is dat! Ook al zou je t niet zeggen haha. Hij werkt ook met jongeren enzo
Dit is een van de redenen waarom forums altijd moeten blijven bestaan, dat iemand de random dude in een vage advertentie ook echt kent
Love, it. Oh en ik twijfel er niet aan dat het inderdaad een schat van een man is hahah, ik bedoel hij adverteert krabpalen.
De combinatie van wapen, Tweede Wereldoorlog en woondecoratie. Ik heb sowieso een misschien bijzondere mening over schieten en speelgoedwapens.