Ook lekker
-Ravioli uit blik
-Saucijzenbroodje van de HEMA (bagger, bagger vet zijn die dingen)
-Pita shoarma voor in de magnetron van AH
-Samyang fire noodles.
Instant noodles en daar dan een plak cheddar indoen (via youtube ooit gezien)
Even wachten tot het smelt en dan heb je een soort creamy variant. MY GOD
De goedkope Yum yum noodles
Huh, die zitten er bij mij nooit in haha
Oh cool die ga ik de volgende keer zoeken!
Nog eentje voor dit topic: beschuitbollen
Net iets gekocht dat hier prima past: cordon blue.
Waarom is dit vies lekker? Ik vind beschuit bollen altijd heel classy ofzo
Ravioli uit blikā¦
Ja toch? Zoān bol met gezouten roomboter en aardbeien jam vind ik echt ultiem luxeš
Nu wil ik een beschuitbol. Ik zie alleen dat Albert Heijn ze niet meer heeft en nu ben ik aan het googelen tot ik een plek heb gevonden waar ik ze kan kopen.
Huh nee hahaha, dat weeĆÆge zoete deeg. Nee sorry haha dat vind ik niet echt chique
Haha ieder zān ding toch
Met macaroni en kaas. En curry
Sinds ik vegetarisch eet, mis ik eigenlijk vooral vlees dat onder de categorie vies lekker eten valt haha. Kom ik na het lezen van dit topic achter. Zoals knakworst (vind de vega variant helaas niet zo), huzarenslaatje, boterhamworstā¦
kleffe new yorker/dominos pizza met (veel) vegan kaas en bbq saus is volgens mij echt mn ultieme vies-lekker eten. En dan het liefst met champignons en ananas (ja echt) en HEEL veel knoflookpoeder. Ik beledig heel veel mensen met deze pizza en daarom bestel ik het vooral wanneer ik met heel veel mensen ben
en vroeger toen ik nog stremsel at was franse kaas mn vies lekkere keuze. Ik had dat soms ook mee op brood, lekker mn mede leerlingen irriteren tijdens de middagpauze op de havo
Wow nu heb ik hier echt ziek veel trek in