Ik zou de hyaluronic acid sowieso houden, want als het werkt dan werkt het. Kan je het combineren? Ik zou het zelf te eng vinden om iets nieuws te proberen als je al iets hebt wat werkt haha
True! Ik ben gewoon heel erg van het experimenteren met skincare, maar inderdaad het werkt goed; dus voor nu ben ik tevreden. Thanks voor de bevestiging haha
Haha nou ja als je houdt van experimenteren, waarom zou je er dan niet voor gaan
Mijn bestelling is gisteren verzonden en ik ben ongeduldiggg. Heb wel de squalane al een keer gehad maar ik doe momenteel precies niks aan skincare en merk dat mân huid nu echt wat doffer/droger/trekkeriger wordt. Ik heb nu de Squalane Cleanser, Hyaluronic Acid 2% + B5, Squalane en Natural Moisturizing Factors + HA besteld. Ben heel benieuwd hoeveel verandering ik ga merken! Ik wou de Niacidamide eigenlijk ook proberen maar die was overal uitverkocht. Ik ga eerst alles wat ik nu heb maar eens rustig introduceren en dan kan ik die er altijd nog bij kopen.
Het duurt wel even hoor! Mijne is maandag verzonden en kwam gister. Heel spannend allemaal
Dit helpt niet hĂš Nee, maar ook even beter voor mijn budget denk ik als ik het bij de HA houd
Rult bij jullie de Squalane ook? Ik gebruik hem na mijn Niacinamide, maar ik krijg allemaal kleine grits tijdens het aanbrengen?
Wrijf je of dep je? Dat kan misschien helpen.
Mijn bestelling is eindelijk binnen, ga zo patch testen!
Ik wrijf het idd. Misschien moet ik even kijken of het ook rult als ik het dep
Hoop dat het helpt De niacinamide staat trouwens bekend om te rullen, dus ik denk dat dat het is?
Ik gebruik die al bijna een jaar. Bij mij prikt hij ook een beetje, net zoals Nazora al hier boven zegt, maar ik vind het wel een lekker gevoel eigenlijk. Misschien ben ik raar haha, maar het doet geen pijn en het brand ook niet ofzo. Het prikt gewoon een klein beetje tijdens de eerste paar minuten. Daarna is het weg.
Merk wel een verschil. Ik gebruik hem om de dag omdat het niet met peeling mag (dacht ik?) en ook niet met niacinamide maar op de dagen dat ik het niet gebruik voelt mijn huid anders. Omdat ik op die dagen andere dingen gebruik voelt het alsnog wel glad maar op de Ă©Ă©n of andere manier is het effect van vit C toch anders.
Enige wat me wel een beetje tegenvalt is de geur. Het is niet vies, maar ook niet zo lekker als een veld vol bloemetjes. Blijft ook best een tijdje hangen.
Laat je de Niacinamide goed intrekken? Ik ga na aanbrengen altijd eerst ff mijn tanden poetsen ofzo en dan pas smeer ik het volgende product, omdat het anders gaat rullen.
Ik wacht een minuutje, maar zal wel ff langer wachten
Ik zit nu aan mijn 3e bestelling (via de Douglas doe ik het trouwens altijd) en ik merk echt zoveel verschil! Ik ben 31 en heb hiervoor amper iets aan skincare gedaan behalve zonnebrand en een dagcreme, en ik merk echt dat mijn huid lekker gaat op vooral de vitamine C en de HA. Ook de salicylic acid doet het heel goed op mijn neus en kin met mee-eters, ik merk dat er veel minder verstoppingen zitten en het ook makkelijker uit te drukken is waar nodig. De laatste bestelling heb ik de dagcreme er ook bij besteld en die vind ik ook heel fijn en maakt mijn huid niet vetter. De volgende stap is denk ik retinoids tegen huidveroudering, maar daar moet ik nog ff naar kijken.
Oja, die niacinamide en zinc was helemaal niks voor mij. Ik kreeg er allemaal bultjes van. De oogserum met caffeine gebruik ik sinds kort maar ik kan niet echt zien wat het doet. En de vitamine C creme meurt en mijn nagels kleuren er oranje van als ik ze niet goed was na gebruik.
Hoeveel x per week gebruiken jullie de actieve stoffen (met name vit c, retinol en niacinamide)? Nu ik wat meer producten heb probeer een vast schema te maken. Zondag is alvast mijn vaste avond voor mijn AHA-BHA-peeling.
Op basis van even het topic doorzoeken zag ik dat een aantal de squalane cleanser gebruiken! Hoe bevalt die jullie?
Ik ben een tijd terug gestopt met het gebruik van gezichtszeep omdat ik het idee dat dat het te aggresief voor mijn huid was, maar nu heb ik weer juist het idee dat mân huid iets tekort komt. Vooral mân voorhoofd zit vol met kleine bultjes
Ik gebruik zelf de facewash van neutral, die is heel fijn en mild en lijkt op de bekende reiniger van decubal die niet meer te krijgen is. Heb geen ervaring met de squalane cleanser trouwens, maar misschien ook een tip!
Pfff, ik gebruik nu al enkele dagen de niacinamide +zinc en sta opeens onder de pijnlijke onderhuidse puisten. Nu weet ik niet goed of het een gewone break-out is (zit nu ook net in mijn stopweek) of een soort purge (al zeggen velen op Reddit dat dit product geen purge veroorzaakt). Wat moet ik nu doen⊠Doorzetten of stoppen??
Bij mij ging dit spul ook niet goed! Heb toen ook idd opgezocht of het een purge was maar kwam tot de conclusie dat het dat niet kon zijn. Ben ermee gestopt en toen was er niks meer aan de hand. Met andere producten had ik dit probleem niet.
Ik heb dat er niet voor over hoor. Mijn huid doet het goed op andere producten, dus ik ga er niet mee fucken!