Jongens ik ben helemaal om! Na anderhalve week TO zie ik al zo’n resultaat!
Ik heb een overwegend droge huid (gaat echt trekken als ik na het douchen niks smeer of als ik een hele dag buiten ben geweest) met een vettige neus en poriën a la Grand Canyon, ook heb ik op de rijpe leeftijd van 32 nog altijd vaak puistjes.
Na inlezen heb ik de niacinamide, salicylzuur en Natural Moisturizing Factors gekocht. Ik begon eerst met full face salicylzuur en dan 20 minuten later de rest maar dat brandde en dat flushing bleef te lang aanhouden. Nu doe ik salicyl alleen op plekjes waar het nodig is en na 20 minuten de andere twee. Gaat prima zo en ik ben echt blij met hoe m’n huid er nu uitziet, het is mooi egaal aan het worden en m’n poriën zijn niet meer van 2 meter afstand te zien.
Ik denk wel dat ik nog iets toe moet voegen want m’n huid voelt soms halverwege de dag iets te droog, iemand hier een aanrader voor?
En ik zit met SPF in m’n maag, ik draag eigenlijk nooit meer foundation dus ik moet een losse SPF maar heb moeite met het vinden dan een betaalbare SPF die je als normale every day kan gebruiken (dus niet speciaal voor in de zomer, snap je?)
Bij voorbaat dank voor tips!