Ik heb gisteren twee (!) keer van wildvreemden een compliment op mijn huid gekregen!
Ohja de Buffet heb ik zelfs al, oeps. (Nog niet gebruikt.)
Ik krijg vooral een beetje van die lijntjes onder mijn ogen.
Weet iemand of er een product (dan wel niet van een ander merk) is hoe ik onder mijn forever onderhuidse mini pukkeltjes af kom?
Het zit op mijn kin en ze zijn net te hardnekkig om uit te knijpen, maar echt doorkomen, komen ze ook niet. Kin is altijd al een probleemgebied geweest en heb daar nooit een schone huid echt gehad. Ik gebruik al reinigers, exfoliant, vitamine c en voedende creme’s die niet lijken te verstoppen.
Wat gebeurt er als je rondom je kin heel weinig producten gebruikt? Als het specifiek rondom je mond zit zou het ook perioale dermatitis kunnen zijn, dan wordt juist geadviseerd zo min mogelijk te gebruiken. Ben geen expert overigens, is op basis van eigen ervaring.
Ik moet nog mailen, maar zal het antwoord hier posten! Hopelijk komt er iets uit wat voor ons beide helpt. Ik ken de teleurstelling en het blijven zoeken. Ik hou je op de hoogte!
Ik heb het topic doorgelezen en ik wil sowieso de volgende producten bestellen (op Glamour Day voor korting haha) om te proberen en om te kijken wat nou het beste gaat werken:
- Niacinamide 10% + Zinc 1%
- Salicylic Acid 2% Solution
- AHA 30% + BHA 2% Peeling Solution
- Azelaic Acid Suspension 10%
- Natural Moisturizing Factors + HA
- Glycolic Acid 7% Tonic Solution (sowieso even voor vriend met keratosis pilaris)
En ik wil op zoek naar een fijne reiniger.
Ik gebruik echt precies dezelfde producten. Ben benieuwd wat je ervan vindt!
Ik laat het wel weten tegen die tijd!
Ik hou de Douglas site al een tijdje in de gaten, maar veel producten zijn niet beschikbaar en ik stel steeds opnieuw in mails te willen ontvangen wanneer iets weer op voorraad is. Iedere keer grijp ik er naast en krijg ik mail als ik het het werk ben oid, blijkbaar is iets na een paar minuten al weg.
Is er naast Douglas nog een andere winkel waar ik het in Nederland zelf kan bestellen?
Maar waarom niet gewoon vanuit het buitenland? Is het er ook zo!
Je kan The Ordinary ook via hun eigen site bestellen of via Asos. Bij Asos is het wel wat duurder volgens mij.
Je kan ook via beautybay bestellen
Ik bestel via the site. Gaat heel snel!
Volgens mij doet The Ordinary niet mee met kortingen op Douglas. Laatst was het merk ook al uitgesloten en hij staat ook bij merken die uitgesloten van acties zijn
@Foucher ik heb 2x besteld via Lookfantastic. Was binnen 3 werkdagen in huis en de verzendkosten zijn 3.95 + ze hebben meer en sommige producten zijn ook nog eens goedkoper dan op de douglas site.
Ik heb één flesje argireline bijna op, lijkt alsof lijntjes iets minder zijn, maar het is niet een enorm verschil. Gebruik het alleen plaatselijk op voorhoofd en in die hamster wang lijntjes. Het is ook een hele waterige substantie, wel oke voor mij maar niet fantastisch
Ik bestel The Ordinary ook via Asos. Daar doen ze wel mee met korting, dus aanstaande zaterdag met Glamourday ook!
Weet iemand hier of ze die nieuwe reiniger al verkopen bij de douglas?
Ik heb gisteren een reiniger gekocht bij de Douglas! Welke is precies de nieuwe? Er stond er in ieder geval maar 1 (in Utrecht)
De squalane cleanser! Hoop echt dat ze die hebben!
Oh nee, die stond er in Utrecht niet! Alleen de Glycolic Acid (die trouwens ook chill is)
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik hoop dus dat iemand mij kan en wil helpen.
Ik heb een gevoelige huid met op mijn wangen lichte couperose, mijn rode neus is wat vettig. Op mijn kin heb ik momenteel last van veel puisten. ( een maand gestopt met roken). Hier en daar een rimpel met mijn 35 plus huid.
Heeft iemand tips?
Alvast bedankt