Wel kut voor iedereen behalve de Queen en opa dat ze nu voor potentiële racist worden aangezien (niet dat dit me boeit hoor)
Vraag me af wat er in dat opzicht daar in de fam gebeurt naar aanleiding van die uitspraak
Ik vind het echt vreemd dat al die gesprekken telkens alleen met Harry plaatsvinden. Zit daar nog logica achter? Harry kan toch ook aangeven dat hij dergelijke gesprekken met zijn vrouw samen wil voeren?
En die vraag wordt in nog meer families gesteld. Zo triest.
Dat was 100% Charles. Die opmerking over de huidskleur van Archie.
Ik steek er m’n hand voor in het vuur.
Ja dat grijpt me ook echt aan!
Ik krijg er echt kortsluiting van. Snap er helemaal niks van.
Ja en blijkbaar zijn al die gesprekken met hem gevoerd, kan hij er dan niet nog meer over vertellen?
Misschien straks als hij aanschuift!
Zo ik vind dr echt heel doordacht en welbespraakt, zo in het hele interview tov korte clips.
Vind dr heel oprecht overkomen
Gevoelsmatig?
Mijn gevoel zei ook meteen Charles.
ja same
The institution klinkt zo fucking creepy
Aahh help loop 10 min achter maar wilde niks missen . Moet morgen om 5:30 opstaan dilemma:exploding_head:
Ja hoe verder we in het interview komen hoe oprechter.
Ik herken het ook heel erg vanuit mijn eigen familie/ cultuur. Het is zo giftig, in elke situatie, maar als het over een baby gaat denk ik echt: hoe kun je?
Het is gewoon een cult hè
Jeetje wat eenzaam allemaal. Verschrikkelijk dat ze vraagt om hulp en zo word afgewezen. En dat terwijl ze het allemaal al eens hebben gezien bij bijv Diana.
“The Firm”, ook zo duister
Ja dit. Jammer dat Oprah er geen vraag over stelt, nu ben ik nog steeds heel benieuwd hoe dit zit
Edit: ik lees nu in een artikel waarom, maar ik heb echt het idee dat ik dit heb gemist tijdens het interview.
NY Times: Were his grandfather, Prince Charles, to ascend the throne, Archie would automatically assume the title of prince, provided the royal family sticks to the rules.
But Meghan said that during her pregnancy, the royal family discussed changing the rules to deprive Archie of the princely title permanently. “I think even with that convention I’m talking about, while I was pregnant, they said they want to change the convention for Archie,” she said.