Jaaaa! Had stiekem wel gehoopt op een meisje dat dan Diana zou gaan heten. Ben heel benieuwd naar de naam!
In de media wordt constant benadrukt dat de baby geen koninklijke titel zal krijgen (dus geen his royal highness en ook geen prins), omdat het daarvoor te ver van de troonopvolging af staat, maar weet iemand waarom de prinsessen eugenie en Beatrice destijds als dochters van de tweede zoon van queen Elizabeth wel de titel prinses kregen? Die situatie is met Harry (tweede zoon van toekomstige koning Charles) vergelijkbaar.
Kan, maar dat verklaart nog niet waarom de kinderen van anne en edward dan ook geen prinsen/prinsessen zijn
Zover ik gelezen heb, beslist de queen en luistert ze ook naar de wensen van de ouders.
Archie Harrison is het geworden!
Niet wat ik had verwacht maar ik vind het wel mooi!
Ik vind Harrison het leukste; creatief met Harry.
Ik vind dat juist een beetje cheesy
Haha niks smaakgevoeliger (is that a word) dan een naam!
Nou ja, ik vind Harrison als naam op zich gewoon wel leuk, het is echt alleen dat het zo āHarryās sonā is wat ik cheesy vind haha!
vind ik ook hoor Iām harry and this is my son Harrison
Maarja ze zullen hem Archie noemen denk ik en dat vind ik echt cute. Ondanks Riverdaleā¦
Het kind overleeft de serie waarschijnlijk wel, dus de associatie zal vast niet zo lang zal blijven hangen
Samenvatting
Ik kijk Riverdale niet trouwens, is het een bad guy daarin ofzo?
Nee totaal niet haha, die guy heeft wel rood haar.
Alles leuk en aardig maar ze had wel haar haar mogen kammen.
Grapje hoop ik?
Nee.
Maar ho eens, het plebs heeft geen heel team om zich heen.
Ze heeft zoān leuk pakje (wel echt gewaagd zo dat wit na een bevalling) aan, loopt op pumps, mooi make uppie opgebracht maar het haar lijkt wel vergeten.
Ze heeft ondanks het team wel ~48 uur daarvoor een kind gebaard, dat ze er Ć¼berhaupt staat is een prestatie.
Tuurlijk! Ze had ook wederom van het āprotocolā afstand kunnen nemen, maar ze staat er.
Respect dat ze het doet.
Maar ik blijf het jammer vinden, ze heeft altijd leuk dr haar zitten.