Het leed dat single zijn heet

Vakantie hebben, dagje of nachten weg willen gaan maar niemand hebben, want iedereen werkt.

Ow en ( zomer) vakantie. Mijn moeder offert zich op haha maar ik zou ook graag eens met een man willen gaan.

4 likes

Ja en ook non stop appen met vriend als ze bij mij is. Kan je écht niet 4 uurtjes zonder je vriend?

En hand in hand zitten waar ik bij ben. Ik voel me dan echt Bridget Jones.

7 likes

Kunnen we niet gewoon met zn allen oud en nieuw gaan vieren?:stuck_out_tongue_winking_eye:

16 likes

Oh nee oud en nieuw heb ik echt zin in, maar dat vier ik ook nooit heel uitgebreid. Ik ga, met een single vriendin, naar een feestje dat duurt van 20.00 tot 6.00 en het is echt hele harde techno haha dus kort aftellen en gauw verder dansen!!! :dancer:

Edit: van mij mogen er best mensen mee!! Maar je moet er wel van houden dus haha. Is in Amsterdam

Edit 2: dit komt misschien beetje kut over van mij, na de wat minder blije berichtjes over oudjaar maar ik noemde het vooral omdat ik hoop dat voor iedereen die dat wil het een feest/avond wordt waar de nadruk niet zo ligt op oudjaar en stelletjes want bah.

3 likes

Ja!!! Hahaha

2 likes

Dit ook ja… zucht.

1 like

Wow hier zou ik echt leip van worden. Je bent toch niet vergroeid met elkaar ofzo

Nu echt al Mn vriendinnen een vriend hebben voel ik me soms alleen omdat zij druk zijn met hun vriendjes, het is niet dat ik nu per se een vriend wil, maar ik zou wel graag wat single vriendinnen willen die wel uit willen of gewoon spontaan iets kunnen doen eigenlijk.

Ik zie nu wel op tegen oud en nieuw omdat ik dan alleen maar met stelletjes ben.

4 likes

Kennelijk wel :joy: erg he?
Laatst kreeg ik ook een pikant whatsappgesprek voorgelezen. Heb daar wel echt de grens getrokken. Hoef toch niet te weten dat je je vriend op zijn werk hebt geappt dat je hem wil pijpen. Ga weg.

3 likes

Oh jeetje, dat is inderdaad wel next level

Ik ben gelukkig wel gezegend met een paar vrijgezelle vriendinnen en een vrijgezelle collega. Dat maakt het soms serieus wel wat makkelijker denk ik

2 likes

Mild leed: ik krijg vaak knoopjes van een shirt of blouse in mijn nek niet vast alleen. Vraag regelmatig een collega me te helpen 's ochtends

11 likes

Als ik gewoon af en toe iemand kon inhuren om mn voeten te masseren mee te knuffelen en tegen aan te zeuren zou dat perfect zijn.
Geen drama geen schoonouders heerlijk.

7 likes

Ik denk ook gewoon bij iemand op de eerste plek staan. Dat klinkt echt mega dramatisch, maar vooral nu ik ouder word mis ik dat echt.

20 likes

Ja precies dit!

Dat lijkt soms onhaalbaar in de tijd waarin we nu leven:disappointed_relieved:

1 like

Ja nog een single hier.

Ik ben al even single en wel een beetje klaar met oppervlakkige contacten. Ik mis vooral een beetje de aandacht, iemand die voor je klaar staat. Tuurlijk heb ik ook genoeg vrienden en vriendinnen, en ik kan ook alles kwijt aan ze. Maar een man zo nu en dan, dat zou wel fijn zijn :slight_smile:

Ik woon ook samen in een huis met een vriendin, en ik ben niet jaloers aangelegd. Maar telkens als haar vriend komt en ze samen op haar kamer een film of serie kijken en ik op mijn kamer in mijn eentje een sneu tv prpgramma kijk, ben ik toch wel een beetje jaloers.
Ik mag natuurlijk niet overdrijven, want ik zit zelden alleen thuis. Maar de momenten dat dat wel zo is, denk ik van: hee, waar is ie nou?

4 likes

Oh de inside jokes ook die je vaak hebt met je vriend/vriendin, dat is ook wel iets wat ik mis

5 likes

Als ik dit allemaal lees dan vraag ik mijzelf hard op waar gaat al de liefde heen die er voorheen wel was :frowning_face:

Kan je dan niet mee?