Het jammere cadeautjes topic

Bij ons wordt er in het dobbelspel ook altijd standaard een decemberkraslot gedaan. Iedereen aast daar altijd op (geen idee waarom, want zoals hierboven al gezegd werd wint bijna nooit iemand iets).

Een paar jaar geleden had ik een stuk karton ter grootte van zo’n decemberlot uitgeknipt. Helemaal al die vakjes nagetekend zodat het net een lot was, om het effect te vergroten bij het uitpakken. Netjes ingepakt, tussen de cadeaus gelegd. M’n twee zwagers gingen beide vol achter dat ‘lot’ aan. Afpakken van elkaar, ‘ruzie’ er om maken, uiteindelijk had één van de twee het vastgelegd, zodat de ander het niet meer kon afpakken.

Ronde afgelopen, tijd om cadeautjes uit te pakken. Tadaaaa, je hebt een stuk karton vastgelegd en gewonnen, gefeliciteerd! Dat hoofd, echt priceless.

78 likes

Ik win meestal ook niks, vorig jaar had ik 3 euro :roll_eyes: Beter dan niks natuurlijk maar ik dacht wel ja… dat is nog niet eens de prijs van zo’n kalender

1 like

Mijn moeder geeft ook altijd zooi van de action. Sommige spullen van de action zijn prima, maar niet alles hoeft zo goedkoop mogelijk te zijn. Ik wil soms ook kwalitatief goed spul :neutral_face:

heb de klassieker “sorry het cadeautje is nog niet binnen je krijgt het snel!” ook wel eens gehad. moet die mensen van 3 jaar terug nog maar even appen waar 't blijft.

20 likes

Nou… ik heb ook weer een knaller.
De schoonmoeder van mn broer brengt altijd troep mee uit Ierland…
Heb al 3x gezegd ik hoef niks en dat meen ik.
Ik krijg daarom ook nog maar 1 ding.
Dat ene ding is dit jaar ook weer vreselijk .
Het is een plastic kaarsding met een lichtje.
Het licht verandert van groen naar blauw naar paars , roze , rood etc etc
Mn zus heeft de hare nog niet uitgepakt maar heeft me gesmeekt het weg te gooien.
Mn vader heeft twee ijzeren diertjes gekregen. Een vogel en een gans.:man_shrugging:
Het andere wil hij nog niet uitpakken want hij wilde met de kerst ook nog iets te lachen hebben.
Mn moeder heeft twee deegrollers gekregen met twee pollepels. Mn moeder gebruikt dat NOOIT.
Haar andere cadeau wilde ze ook nog niet uitpakken omdat ze ons gelach kinderachtig vond.
En er ligt nog wat voor mn broer bij waarvan wij denken dat het een kerstmuts of stropdas is met lichtjes .
Wil wel even duidelijk maken dat wij dit uiteraard NIET hebben uitgepakt waar ze bij waren.

Hieronder mijn cadeau

49 likes

12 jarige ik in het ziekenhuis heeft nog steeds een knuffelbeer tegoed van iemand. :cry:

5 likes

Ik vind dit vet kut want ik zou een boek krijgen van iemand die mij door deze persoon is getipt maar nooit gekregen. Persoon op aangesproken vd week (verjaardag was 1,5 maand terug) maar geen reactie. Bedankt voor de dooie mus!

1 like

Dit doen wij elk jaar met de vriendengroep.

1 like

Haha twee deegrollers ook echt.

1 like

Rituals foam voor het douchen.
Ik heb er denk ik inmiddels 10 op voorraad ? Ik krijg ze zo vaak cadeau door mijn werk!
En kan met een zo’n ding zo lang ! De komende 10 jaar niks nodig!

1 like

Hahahaha moet zo hard lachen om je vader en zijn random cadeaus! :dove:

Ik krijg van mijn werk echt voor elke kerst en verjaardag een fles wijn en ik drink niet. En van leerlingen/ouders ook vaak voor de diploma-uitreiking een fles wijn of andere drank. Leuke doorgeefcadeaus wel, maar toch altijd jammer dat ze me niet kennen.

2 likes

M’n vriend en ik hebben vorig jaar zo’n 8 chocoladeletters gekregen maar wij eten dat echt nooit. (ik hou ook meer van pure chocolade en dan liefste bonbons haha), heb ze laatst maar allemaal aan een collega van m’n moeder gegeven want anders zouden ze over een paar jaar nog in de kelder liggen haha

Kreeg bij m’n laatste werkdag bij mijn bijbaan ook een parfum die over de datum was, zal iemand wel ergens onderin een kast hebben gevonden

Al een paar keer beloofcadeaus “gekregen” die dan later samen met de “gulle gever” uitgezocht mochten worden.
Voor ons trouwen, bij geboorte van ons kind en diverse verjaardagen. Doe dan gewoon een kaart met een persoonlijke boodschap erin geschreven.

3 likes

Ik post volgende week wel alle cadeaus :joy:

2 likes

Heb ooit een mango voor mn verjaardag gekregen van mn pa. Die was heel slecht in goede gebaren laten zien en beloftes nakomen. Hij haalde ook altijd kleine frutsels van de kringloop voor mensen, soms was het wat, soms een afschuwelijk beeldje. Een keer een tweedehands velvet galajurk met een sleep (zo uit het niets). Zou er zo veel voor over hebben om weer zo n rotzooitje van hem te ontvangen met een verhaal erbij. :frowning:

12 likes

Een mango?? :joy:

1 like

De gorgels? :sweat_smile::joy:

3 likes

Haha. Aah ik vind het wel lief van je vader en zijn redenatie :joy:

Ik weet niet waar dit past maar ik kreeg een gratis sneeuwbol bij een restaurant en tussen de ‘sneeuwvolkjes’ zit een dood vliegje.
Vrolijk kerstfeest.

31 likes