Haha boeiend, je hoeft toch geen bewijs te leveren als dat ding stuk is? Je gooit m gewoon weg, mocht het oooooooit ter sprake komen (wat ik niet denk) zeg je dat hij een keer is stukgevallen.
En alweer een kussen van mijn schoonzus gekregen voor mijn verjaardag. Weer een kussen in een bep. vorm (kat)âŠ
Ik kreeg een keer een cadeaubon die al verlopen was⊠Heb er overigens niks van gezegd.
Mijn oma krijgt letterlijk ieder jaar op haar verjaardag een Gloria vanderbilt geurtje van een vriendin waardoor ik, mijn zus of mijn moeder IEDER jaar met pakjesavond óók dit geurtje krijgen. (Ze gebruikt het dus als doorgeefcadeau)
We hebben al vaak aangegeven dat ook wij dit geen lekker geurtje vinden, maar toch zit ie elk jaar bij de cadeautjes. Afgelopen jaar hebben we ze allemaal weer ingepakt voor pakjesavond en kreeg oma ze weer allemaal terug
Haha en wat was haar reactie toen?
Ze had het niet eens door in eerste instantie. âOooh lekker hoor. Gloria Vanderbiltâ. âOooh alweer Gloria. Lekker hoor.â En dat 3 x met een soort van afkeurende blik
Uiteindelijk kwamen wij niet meer bij en had ze het wel door. Ben benieuwd of we dit jaar nog Gloria vanderbilt krijgen ofdat ze de hint begrepen heeft.
Mijn oma is trouwens een soort van kakker en mijn opa is een zeeman met harde humor die haar vaak voor de gek houdt. Echt een grappig stel samen. Mijn grootouders zijn niet de typische âschattige oudjesâ. Dit om er even een beeld bij te schetsen hahaha.
God ja dit was juist het luchtje van mijn oma en die kregen wij dan ook als we jarig waren echt zoân oude vrouwen lucht
Ik neem dit terug ik had laatst een mega lekkere geurkaars van de action.
Ik snap je oma niet hahaa. Dan zeg je toch tegen je vriendin een keer heel subtiel en toevallig âik doe echt lang met een luchtje hoor, dat flesje wat ik van jou kreeg vorig jaar is nog lang niet opâ. Die vriendin denkt waarschijnlijk dat het luchtje elke keer op is omdat je oma het zo dankbaar aanneemt :â)
Ik kreeg laatst een cadeautje van mijn schoonmoeder. Iets dat we volgens haar echt moesten hebben maar ik stom vind (niet hardop uitgesproken).
2 dagen later ontving ik er een tikkie voor.
Nee joh
Hoe heb je gereageerd?
@Maestoso @Solee klopt, ik sta er nog steeds van te kijken. Mijn vriend maakte een grapje op de tikkie: âoh, ik wist niet dat we het gekocht hadden?â. Ik wil het nu eigenlijk via marktplaats verkopen of het aan haar teruggeven, mijn vriend wil het er bij laten. Het gaat niet om het geld, is maar âŹ10,-, maar vind het zo vreemd om een âcadeauâ te geven en geld ervoor te vragen dat ik wel graag duidelijk wil maken hier niet van gediend te zijn.
Wij hebben het ook al ieder jaar met Sinterklaas aangegeven, en toch krijgen we het ieder jaar nog. Die vriendin van haar is ook bejaard dus zal wel een bejaardendingetje zijn, zulke dingen niet snappen.
Belachelijk. Ik zou het ook teruggeven.
Ik zou er denk ik ook wel iets van zeggen⊠nu is het iets âkleinsâ (al is 10 euro best geld natuurlijk). Maar volgende keer komt ze met iets van 50 euro aan ofzoâŠ
Is ook zo. Maar heb liever dat mijn vriend het er met haar over heeft. Dat wil hij ook wel, maar wel op het juiste moment.
Ik draag normaal alleen minimalistische sieraden van echt zilver. Ik vraag het daarom ook nooit als cadeau. Pasgeleden kreeg ik opeens zoiets:
Maar dan nog erger en best groot.
Pff, ik had echt moeite om in te houden dat ik ervan schrok. âOh uh ja, ja hoor, die kan ik inderdaad weleens dragenâ kreeg ik eruit met een kiespijnlach.
Edit: dit bericht is niet bedoeld als reactie op jou @Tessa, foutje.
Maar dan erger? Hoe dan?