Het Italiaanse dorp Ollolai

Is dit ergens gratis te bekijken?

Ik keek het in de vakantie ook, vooral overdag toen de afleveringen herhaald werden. Ik ben stiekem wel benieuwd hoe die Limoncello smaakt.

Jaa dat logo, het kwam me zo bekend voor. Nu weet ik het. Het lijkt hier op:

1 like

In één vd laatste afleveringen kwam ook een andere fles en een ander logo voorbij, van een drankje dat ze eerder in Nederland gemaakt hadden. Dat was zó veel stylisher, beetje hipster ook. Snap niet dat ze die niet gebruikten?

2 likes

Ja inderdaad nu je het zegt lijkt het er wel een beetje op haha

Ik kan de laatste aflevering niet vinden op videoland, die met het stemmen :cry:

Jaaaa dat zeiden m’n vriend en ik gister ook! Zoveel beter. Ze wilde nu denk die bergen van Ollolai erop ofzo? Zo zonde!

1 like

Die limoncello… Onee sorry limonello lijkt me trouwens niet zo lekker. Sandra zegt ook in een aflevering dat het fris is, beetje tandpasta ofzo :joy:. Neem dus aan dat het mint is wat er doorheen zit. Lijkt me niks.

Maar ik heb een beetje het idee dat alles heel snel snel moest zodat ze een inkomen konden genereren. Daarom ook in 1x proeven meteen de goede verhoudingen, meteen laten maken, meteen een logo en etiket. Hup snel door en in de verkoop.

Ik heb die aflevering via rtlxl teruggekeken, wel raar dat die niet op Videoland staat

1 like

Hij staat er nu wel! Aflevering 30.

1 like

Oh haha @Flexican op hetzelfde moment

1 like

:heart:️ ollolai!
Wij hebben gisteren de laatste aflevering gezien. Ik vind Marije zo tof! Hartelijk, lief, en wat een stijl Haha.

We zijn ook nog op vakantie geweest en waren vergeten op te nemen.
Heeft mijn buurvrouw onze horizon box aangezet. En zo kon ik in Frankrijk op mijn telefoon alle afleveringen opnemen! Chil!

En Chantal. Pdf wat een walgelijk mens. Wat voelt zij zich te goed voor alles.
Gelukkig had dat raadslid dat ook even verwoord in de laatste presentatie. Hoppa!

1 like

Ik erger me echt aan die Sandra
hoe ze helemaal Marcello af liep te katten toen hij bij het postkantoor eerlijk aangaf dat er in de dozen drank zat

en jammeren dat de ezeltjes in de zon staan met weinig ruimte maar wel fokking veel vlees eten de hele tijd??

2 likes

Als ik Chantal zie kan ik alleen maar denken aan wat een verschil een goede haarkleuring kan maken. Die haarkleur nu is echt een zooitje.

ja en altijd een vogelnest. Maar dat lijkt ze volgens mij extra zo te doen met die haarspeld. Raar want aan haar kleding en make-up besteed ze wel veel aandacht (niet dat dat nou zo flatterend is).

1 like

Oooh yes eindelijk mensen die ook verslaafd zijn aan Ollolai. Niemand wil het kijken in mijn omgeving maar ik vind het prachttv. Een combinatie tussen: “ik vertrek” en “we zijn er bijna” en “ dubbeltje op zn kant”

Zo’n terechte winnaars ook echt! Kan niet wachten tot de volgende uitzendingen!

2 likes