Kerst donuts van Dunkin die kerstman was heel lekker, zat een soort bosbessencreme vulling in? Die groene was ook lekker, smaakte lichtjes naar pistache.
Pff mijn kerstboom is al aan het veranderen in een treurwilg🙁. Echt jammer
Hier ook hoop echt dat ‘ie het nog een beetje volhoud tot kerst voorbij is. Heb ‘m wel al sinds 28 november in huis, dat dan weer wel.
Ooh zo leuk! Had dit vandaag op kunnen halen (al had ik daar nooit aan gedacht wn daar vaal ik nu van :()
Weet iemand nog een leuke kerstfilm die niet teveel over romantiek gaat? Ik heb Happiest Season gekeken en nu ligt de lat te hoog voor een hetero film want dat is nooit meer zo leuk
Ik heb Christmas Chronicles al gezien
Mocht iemand Happiest Season willen kijken, hij is via Pathe te kijken.
Heb je Klaus al gezien? Is wel een animatiefilm
Deel 2 van The Christmas chronicles ook?
Noelle op Disney+ vind ik ook heel leuk
Familie Claus!
En office christmas party. Die vinden heel veel mensen vrij kut, maar ik vond hem best leuk eigenlijk.
Kerstfilms die niet over liefde gaan:
- The Polar Express
- Klaus
- How The Grinch Stole Christmas
- A Bad Mom’s Christmas
- Deck The Halls
- Christmas With The Kranks
- The Santa Clause (1, 2 & 3)
- Home Alone (1, 2 & 3)
- Four Christmasses
In sommige films zit het wel een klein beetje maar het is zeker niet de hoofdverhaallijn!
Oehh top, genoeg opties! Had nog niet aan animatiefilms gedacht, denk dat daar wel iets leuks in is te vinden.
@Jetje Ja al gezien! Was wel weer heel leuk haha maar te recent om hem nu al opnieuw te kijken.
@Twonights Die office christmas party heb ik ook gezien maar vond die niet zo, maar ik ga de trailer van familie claus even kijken
Laatste kerst met z’n tweetjes en naast eten hebben we geen plannen. Vanavond pizza en flan eten en All You Need Is Love kijken, morgenochtend uitgebreid ontbijten en de hele dag snacken en ik heb net een kerstdinerbox opgehaald die er veelbelovend uitziet. En tweede kerstdag lekker niksen en restjes eten en meer snacken.
We hebben ook heel veel cadeautjes voor elkaar en van familie en vrienden gekregen, echt zin om alles open te maken
Ik ga voor het eerst in mijn leven kerstavond “vieren!” We gaan een kerstfilm kijken en heel veel vreten dus het wijkt niet veel af van wat ik de afgelopen dagen heb gedaan haha maar ik doe een glittertrui aan dus het wordt feestelijk!!!
Ik ging een stukje rijden en ik kwam langs een dorp met overal pijlen en dat was dus voor een kerststallenroute. Nog nooit zoiets gezien
Hier een kleine selectie.
M’n vriend en ik vonden Arthur Christmas heel leuk! Is een animatiefilm. En Klaus hebben we vorig jaar gekeken en die vonden we ook heel leuk.
Its a wonderful life
Dé kerstfilm der kerstfilms, 75 jaar oud en fantastisch.
Staat op prime
We hebben laatst Christmas with the Kranks geprobeerd te kijken… wat verschrikkelijk allemaal ik snap dit soort humor echt niet.
Wij kijken nu De familie Claus en het lijkt net alsof het eerst is opgenomen en daarna opnieuw is ingesproken. Blijft dat de hele tijd zo?
Nee! Je kunt de audio op helemaal Nederlands zetten. Volgens mij was dat de trick. iig iets in de audio instellingen